خبرگزاری کار ایران

کنارگیری محمدحسین محبی از هیات کشتی کرمانشاه

 کنارگیری محمدحسین محبی  از  هیات کشتی  کرمانشاه
کد خبر : ۱۵۱۹۶۴۳

محمدحسین محبی از ریاست هیات کشتی استان کرمانشاه کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تایید این خبر اظهار کرد: برداران محبی از مفاخر و بزرگان ورزش استان و کشور هستند که سالهای زیادی برای کشتی زحمت کشیدند. 

وی افزود: آقای محمدحسین محبی به عنوان یکی از اسطوره‌های ورزش کرمانشاه چند سالی را به عنوان رئیس هیات کشتی استان مشغول به فعالیت بود و خدمات زیادی را به جوانان علاقمند به کشتی در استان ارائه داد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از مدتی پیش فدراسیون کشتی روی عملکرد کشتی استان نظرات و بحث‌هایی داشتند و به همین منظور از وزارت ورزش درخواست حکمیت کردند. 

وی ادامه داد: در نشست حکمیت وزارت ورزش، با درخواست فدراسیون کشتی مقرر شد تغییراتی در مدیریت کشتی استان بوجود آید و اداره کل ورزش و جوانان نیز طبق قانون باید نسبت به آن تمکین کند. 

حاتمی عنوان کرد: طبق آیین نامه‌ها، اداره کل ورزش و جوانان استان پس از این تغییرات باید سرپرست جدید هیات را به فدراسیون معرفی کند که در این راستا با بررسی‌های صورت گرفته و با نظر کارشناسان، لیستی از افراد واجد شرایط تهیه کرده و به فدراسیون اعلام کرده‌ایم تا یک نفر از آنها را به عنوان سرپرست هیات کشتی استان انتخاب کنند. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارهای کشتی استان توسط دبیر هیات انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز