خبرگزاری کار ایران

یک استاد دانشگاه:

امام خمینی(ره) اصلاح‌طلب‌ترین چهره قرن است

امام خمینی(ره) اصلاح‌طلب‌ترین چهره قرن است
کد خبر : ۱۴۹۷۸۶۴

یک استاد دانشگاه گفت امام خمینی(ره) اصلاح طلب‌ترین چهره فرد بوده‌اند و برای پیشرفت به اصلاحات نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله احمدی مدرس دانشگاه و عضو سابق شورای شهر  در گردهمایی حامیان دکتر پزشکیان در شهر شریف آباد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بزرگترین اصلاح‌طلب قرن ما است و این موضوع فقط مخصوص ایشان نیست.

عضو سابق شورای شهر شریف آباد ادامه داد: گفتمان اصلاح‌طلبی نقطه قوت امام علی(ع) نیز بود و ایشان خواستار اصلاح امور امت بودند و خواستند آنچه از دین و جامعه که خراب شده بود را اصلاح کرده و به سمت پیشرفت ببرند.

وی مطرح کرد: انقلاب های دنیا یک سری مشخصه های مشترک دارند و تمامی آن مشخصه‌ها بر پایه اصلاح است. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با توجه به نگاه عمیقی که به مسائل دارند  در مباحث هوا فضا، سلول های بنیادی، شرکت های دانش بنیان و فعالیت های نوین صبحت از  اصلاح امور می‌زنند.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: گفتمان اصلاحات گفتمانی است که الان در جامعه وجود دارد و از نان شب واجب تر است و ما باید رییس جمهوری داشته باشیم که گفتمان اصلاح‌طلبی داشته باشد و خواهان  اصلاح امور باشد.

احمدی عنوان کرد: دنیا در مسیر تحول و پیشرفت حرکت می‌کند و نمی‌شود ما بگوییم این تحول و پیشرفت را نمی‌خواهیم، امروز کشور های مختلف به سمت اوج حرکت می‌کنند و ما نیز باید این روند را داشته باشیم.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به کیفیت جلسه در حال برگزاری مطرح کرد: چهره های که امروز در این جلسه شرکت کرده اند از افراد دانشمند و متنفذین منطقه هستند که این موضوع قابل توجهی است.

احمدی در خاتمه گفت: با اصلاحات، زندگی جامعه اصلاح می‌شود، مردم آذربایجان به فرزند اذربایجان رأی خواهند داد و شما بزرگان حاضر باید جوان‌ترها را برای رأی دادن به دکتر پزشکیان به عنوان فرد اصلح سفارش کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز