خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر شیراز خواستار شد؛

گزارش احکام قلع در حوزه باغات قصردشت به استحضار مردم برسد

گزارش احکام قلع در حوزه باغات قصردشت به استحضار مردم برسد
کد خبر : ۱۴۹۹۷۷۳

روشنایی مسیر کمربندی جنوبی شیراز هنوز اجرایی نشده است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه توسعه و عمران شهر شیراز وظیفه و تکلیف شورای شهر و شهرداری شیراز است، گفت: دردوره کنونی تحرک جدی در رشد و توسعه روز افزون شیراز در همه عرصه ها شاهد هستیم و با اطمینان خاطر اعلام می کنم که این دوره مدیریت شورای ششم و شهرداری جزو درخشان ترین سالهای سازندگی شیراز است.

به گزارش ایلنا، محمود صفایی در یکصد و پنجاه نهمین صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه مدتی است از شیفت شبانه پروژه های عمرانی در شب های شنبه بازدید صورت می گیرد نشانگر تلاش های مخلصانه مجموعه شهرداری است، عنوان کرد: حضور اصحاب رسانه و گزارش های واقعی آنها گویای دیدگاه خدمت به مردم و عشق خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که انصافا باید الگوی سایرین قرار گیرد و با حمایت و همکاری این رویکرد تقویت شود.

وی با قدردانی از استاندار، شهرداری و شورای اسلامی شهر که در ساماندهی کمربندجنوبی شیراز تلاش کرده اند، تصریح کرد: موضوع روشنایی مسیر کمربندی هنوز اجرایی نشده است و ایمنی مسیر تکمیل نشده است ،تقاضا دارد دستور پیگیری صادر فرمائید ، هرچه سریعتر این مهم محقق شود.

صفایی با اشاره به اینکه در محدوده منطقه 7شهرداری بیشترین و مهم ترین تقاضای مردم منطقه مبنی بر اجرای شبکه فاضلاب است، یادآور شد: مشکل بهداشت و توسعه منطقه منوط به اجرای شبکه فاضلاب است و از مدیریت شرکت آبفا شیراز تقاضا دارم اولویت اول شبکه فاضلاب را دراین محدوده قرار داده و مشکل چندین ساله مردم را درسال جاری مرتفع کنند.

عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه آراء کمیسیون ماده 100مبنی بر قلع بناهای غیر مجاز بویژه در حوزه استحفاظی باغات که مربوط به سنوات گذشته است، بلاتکلیف مانده است، ابراز کرد: از شهردار خواهانم نسبت به اجرای احکام قلع در حوزه باغات قصردشت اقدام لازم مبذول وگزارش آن به استحضار مردم برسانند تا سایرین نیز نتیجه تخریب در باغات را متوجه شده و از مماشات با افراد متخلف جلوگیری شود.

صفایی افزود: در مدت باقیمانده در این دوره شورا با همدلی بیش از پیش و دوری از مسایل اختلافی برندای وحدت و همدلی و فراهم کردن فضای کار و تلاش بیشتر همت کرده و رضایت مردم شیراز را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز