خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان:

انتخابات به معنای واقعی سرنوشت ساز است

انتخابات به معنای واقعی سرنوشت ساز است
کد خبر : ۱۴۹۹۷۴۸

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: بدانیم انتخابات به معنای واقعی سرنوشت ساز است، شرکت کنندگان در انتخابات از حق طبیعی خود استفاده و در تعیین مدیران آینده کشور مشارکت کردند، همه امور مردم با این انتخاب رقم می‌خورد و اینکه انتخاب خوب باشد یا نه در زندگی همه ما اثر گذار است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: شهردار اصفهان در جلسه امروز گزارش فعالیت‌های شهرداری در این حوزه را ارائه خواهد کرد.

وی با تقدیر از شرکت کنندگان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از همه کسانی که در این مدت کوتاه برای برگزاری انتخابات تلاش کردند، از جمله نامزدها، رسانه ها و مردم تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: بدیهی است که بدانیم انتخابات به معنای واقعی سرنوشت ساز است، شرکت کنندگان در انتخابات از حق طبیعی خود استفاده و در تعیین مدیران آینده کشور مشارکت کردند، همه امور مردم با این انتخاب رقم می‌خورد و اینکه انتخاب خوب باشد یا نه در زندگی همه ما اثر گذار است.

وی تصریح کرد: کسانی که رأی نمی‌دهند در واقع به آن‌هایی که شرکت می‌کنند وکالت می‌دهند که شما برای ما انتخاب کنید، بنابراین مردم شرکت کنند و به صورت مستقیم در تعیین رئیس جمهور نقش خود را ایفا کنند.

نورصالحی گفت: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات مردم حضوری قاطع داشته باشند تا از نظر ابعاد داخلی و بین‌المللی برای کشور ما مؤثر باشد و آینده مثبتی برای کشور رقم زده شود.

وی با بیان اینکه دنیا و منطقه چشم به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دارند، افزود: ان‌شاء الله مردم با درک صحیح از این رسالت دینی و ملی حمایت درخوری از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم در حوزه مسئولیت خود موفق به جلب رضایت مردم و تأمین نیازهای جامعه‌ای که در آن مسئول هستیم شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز