خبرگزاری کار ایران

تاجرنیا در گفت وگو با ایلنا:

انتخاب پزشکیان، گامی به سوی اصلاحات واقعی است+فیلم

 انتخاب پزشکیان، گامی به سوی اصلاحات واقعی است+فیلم
کد خبر : ۱۴۹۶۲۸۸

رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان گفت: اگر مردم مشکلات اقتصادی و اجتماعی را احساس نمی‌کنند، می‌توانند به رقیبان پزشکیان رای دهند. اما اگر با پوست و گوشت خود این موضوعات را لمس می‌کنید، انتخاب پزشکیان می‌تواند گزینه‌ای برای اصلاح امور و راهگشایی مشکلات باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، علی تاجرنیا گفت: ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم قرار داریم. یک انتخابات زودهنگام که فضای عمومی جامعه آماده برای حضور در این عرصه نبود. اما یک اتفاق مهم در این دوره افتاده و آن این است که در بین ۶ کاندیدای موجود، یک کاندیدا مورد اجماع و تأیید جبهه اصلاح‌طلبان قرار گرفته است.

او افزود: «این مسئله بدون شک باعث شده که مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم و این انتخابات را نسبت به دوره‌های گذشته رقابتی‌تر کند. اگرچه ما از حذف سایر کاندیداها و نبود آنها گله‌مندیم و معتقدیم که شرایط برای حضور همه سلیقه‌ها باید باز باشد.

تاجرنیا به کارنامه مسعود پزشکیان اشاره کرد و گفت: دکتر پزشکیان با شعار حق و عدالت وارد عرصه انتخابات شده است. در دوران فعالیت خود در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وزارت بهداشت و در چهار دوره نمایندگی مجلس، به خوبی از حقوق مردم دفاع کرده و تلاش در جهت ایجاد عدالت، مبارزه با رانت و فساد و تعامل با جهان بیرون را نشان داده است.

وی ادامه داد: در مقابل، برخی کاندیداها که سال‌ها در مسئولیت‌های مختلف بوده‌اند، نه تنها برای تسهیل زندگی و معیشت مردم قوانینی وضع نکرده‌اند، بلکه سخت‌گیری‌های بیشتری را بر مردم اعمال کرده‌اند. این رویکردها باعث شده که جامعه امروز با مشکلات معیشتی، اقتصادی و فرهنگی روبرو باشد و احساس امنیت نکند.

مسئول ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان تصریح کرد: اگر شرایط امروز ایران به لحاظ اجرایی، معیشتی، اقتصادی و فرهنگی مطلوب است، می‌توان به رقبای پزشکیان رأی داد. اما اگر با پوست و گوشت خود احساس می‌کنیم که دشواری‌ها و سختی‌های زیادی پیش روی ملت ایران است، انتخاب مسعود پزشکیان می‌تواند این روند را تغییر دهد. او با شعار حق و عدالت، زندگی بدون رانت و رفتارهای صادقانه، رهگشای آینده‌ای بهتر برای ایران خواهد بود.

تاجرنیا در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده، گفت: به زندگی سلام می‌کنیم و امیدواریم که همه ملت ایران به زودی یک پیروزی بزرگ را جشن بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز