خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار مجلس:

قهر مردم در انتخابات قبل وضعیت کشور را بدتر کرد

قهر مردم در انتخابات قبل وضعیت کشور را بدتر کرد
کد خبر : ۱۴۹۴۳۴۷

نماینده ادوار مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تمامی شبکه‌های معاند و رسانه‌های خارجی مردم ایران را تحریک به تحریم انتخابات می‌کنند؛ مردم در ۲ انتخابات پیشین قهر بودند و نتیجه آن این بود که وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور بدتر از گذشته شد.‌

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین شیخ قدرت‌الله علیخانی عصر شنبه 26 خرداد ماه 1403 در آیین افتتاحیه ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان بوئین‌زهرا، اظهار کرد: امیدواریم که یک پیروزی بزرگی در آینده نزدیک داشته باشیم و این مهم محقق نمی‌شود مگر اینکه، همه تلاش کنیم.

وی‌ با بیان اینکه، امروز تمامی شبکه‌های معاند و رسانه‌های خارجی مردم ایران را تحریک به تحریم انتخابات می‌کنند، افزود: مردم در ۲ انتخابات پیشین قهر بودند و نتیجه آن این بود که وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور بدتر از گذشته شد.‌

وی بیان کرد: خداوند نیز در قرآن کریم خطاب به مردم می‌فرمایند «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقیقت‌ خدا حال قومى را تغییر نمى‌‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند»

وقت آن شده است که مردم دست از لجبازی و قهر بردارند و با حضور خود در کارزار انتخابات با حضور حداکثری خود پیروز میدان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علیخانی افزود: تمامی ۶ نامزد مورد تأیید از شورای نگهبان صلاحیت لازم برای پست ریاست‌جمهوری را دارند و مردم هر فردی را که صلاح می‌دانند رأی دهند.

وی ادامه داد: رأی جبهه اصلاحات دکتر پزشکیان  است و دعوت می‌کنیم هر فردی که به ما اعتماد دارد، ایشان را اصلح‌تر بداند.‌

نماینده ادوار مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پزشکیان با صداقت هر چه بیشتر به میدان آمده، شجاع و عالم است و به خوبی زبان بین‌الملل را می‌فهمد و همین موضوع حجت را تمام می‌کند که دکتر پزشکیان بهترین گزینه برای ریاست‌جمهور باشند.

وی ادامه داد: عملکرد دکتر پزشکیان، نسبت به خواست و مصلحت نظام و رهبری و مردم شریف ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیان کرد: زمانی که آقای خاتمی رئیس جمهور بودند، تندورها بسیار نسبت ایشان موضع گیری داشتند و ایشان در روزهای آخر ریاست‌جمهوری خود اذعان کردند که ملت قدر من را ندانستند، ببینیم تندروها با مملکت چه می‌کنند. امروز اگر مشکلی در کشور داریم از بی‌عدالتی در حق برخی بزرگان نظام است.

وی در ادامه صحبت‌های خود برای ملت و انقلاب اسلامی آرزوی سلامتی کرد و افزود: تندروها در دولت‌های خود، کشورهای غربی را از ایران دور کردند و با برخی کشورهای شرقی مانند چین و روسیه وارد مذاکره و توافق شدند.

حجت الاسلام و المسلمین علیخانی عنوان کرد: امروز شاهد آنیم که چین و روسیه به ما پشت کردند.‌ پیش از این به تندروها توصیه کرده بودیم که روسیه در طول تاریخ هیچ صفا و وفایی ندارد و چند روز پیش توافق‌نامه ۲۵ ساله ما را تعلیق کردند و از این بابت باید مقامات مسئول از مردم عذرخواهی کنند‌.

وی‌ با شعار نه شرقی و نه غربی، تنها جمهوری اسلامی، بیان کرد: معتقدم در کشور اشکالات بسیاری است  و ما هم معترض هستیم و  در این باب لازم و ضروری است که تنها مردم برای اصلاح امور کشور، دست به تغییر بزنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز