خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پایداری دما در اکثر مناطق کشور/دمای هوا در تهران چقدر است؟

پایداری دما در اکثر مناطق کشور/دمای هوا در تهران چقدر است؟
کد خبر : ۱۵۰۴۱۴۹

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از روز شنبه تا سه شنبه تقریبا جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است.

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: طی امروز در ساعات عصرگاهی و شب در برخی از مناطق شمالغرب کشور و ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی و شرقی و همچنین برخی از مناطق استان گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار بارش باران به صورت رگباری داریم. 

وی ادامه داد: همچنین در ارتفاعات غرب و جنوب استان کرمان و ارتفاعات شمال استان هرمزگان رگبار باران برای امروز پیش بینی می‌شود. البته شدت بارش در استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پرمخاطره بوده و هشدار در سطح نارنجی نیز برای این مناطق صادر شده است. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی تصریح کرد: از روز شنبه تا سه شنبه تقریبا جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است و در روز شنبه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز بارش‌های پراکنده و خفیفی را شاهد هستیم. 

ضیاییان خاطرنشان کرد: طی ۵ روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز همچنین در جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: امروز در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش نسبی دما را پیش بینی می‌کنیم و از روز شنبه تا دوشنبه برای مناطق واقع در مرکز کشور، جنوب و همچنین جنوب شرق کشور انتظار افزایش دما را داریم. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره دمای هوای تهران گفت: دمای تهران برای امروز ۳۸ درجه پیش بینی شده است و روزهای آینده و تا روز دوشنبه دمای هوای تهران تقریبا بین ۳۷ الی ۳۸ درجه متغیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز