خبرگزاری کار ایران

امام جمعه چُرام:

چرا نهادهای نظارتی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد با استخدام های خلاف قانون برخورد نمی کنند

چرا نهادهای نظارتی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد با استخدام های خلاف قانون برخورد نمی کنند
کد خبر : ۱۳۵۶۹۶۵

امام جمعه شهرستان گرمسیری چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مسئولان باید بدانند که مراقب رفتار و گفتار خود باشند چراکه بی عدالتی آنان به انقلاب ما ضربه می‌زند.

به گزارش ایلنا از چُرام، "سید نورالله افشار" در خطبه دوم نمازجمعه این شهرستان باتاکید براینکه دولت سیزدهم باید بر رفتار و گفتار مدیران خود نظارت کند چرا که این دولت یک دولت انقلابی است، اظهار داشت: دولت سیزدهم با شعار مبارزه با فساد بر سر کار آمد و عزم رئیس جمهور نیز بر این است تا گشت برخورد با مدیران مُتخلف از اولویت‌های دولت باشد.

وی با اظهار تاسف از اینکه بخاطر رفتار نادرست برخی مسئولان، اخباری که در سایت‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر می شود،  مردم را نسبت به شعارهای دولت کم اعتماد می‌کند، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر استخدام‌های بی‌ضابطه در یکی از شرکت‌های خدمت‌رسان این استان از سوی رسانه‌های استان منتشر شد. 

امام جمعه چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سایت‌های خبری مُدعی‌اند که بصورت مُستند، لیست این استخدام های خلاف قانون را دارند.

وی با تاکید براینکه آنچه به اعتماد مردم نسبت به اصل انقلاب ضربه می‌زند، بی عدالتی توسط برخی مسولین است، یادآورشد: چرا نهادهای نظارتی و استانداری به موضوع این لیست خلاف قانونی استخدامی ورود نمی‌کنند و پاسخ روشنی به افکار عمومی و مردم نمی دهند؟ 

افشار تاکیدکرد: اگر چنین خبری که انتشار یافته صحیح باشد باید برخورد قاطع قانونی صورت گیرد و افشاء کننده این خلاف را تشویق کرد.

امام جمعه شهرستان گرمسیری چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ورود نهادهای نظارتی نظیر سازمان بازرسی قوه قضاییه به لیست استخدامی خلاف قانون یکی از ادارات این استان که چند روز پیش در فضای رسانه‌ای بازتاب‌های فراوانی داشت تاکید کرد و از این سازمان مصرانه خواست به این موضوع قاطعانه ورود کنند تا اعتماد مردم از انقلاب و نظام کم نشود.

افشار معتقدست باید با عامل یا عاملان چنین تخلف هایی که باعث دلسردی مردم از عملکرد انقلاب و نظام می‌شود برخورد قاطع قانونی کرد تا سایر مدیران اینگونه به مردم و سایر جوانان جویای کار ظلم نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز