خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دخالت‌های فرماندار باشت در دور اول انتخابات/ مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مسئول برگزاری دور دوم انتخابات شد

ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دخالت‌های فرماندار باشت در دور اول انتخابات/ مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مسئول برگزاری دور دوم انتخابات شد
کد خبر : ۱۵۰۰۹۹۳

۴۰ نفر از ناظران شورای نگهبان بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت خواهند کرد

از فرماندار شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سلب اختیار شد. همچنین تعدادی از نمایندگان فرماندار که شبهات و اعتراًضات فراوانی نسبت به عملکرد آنان در زمان برگزاری انتخابات مرحله‌ اول ریاست جمهوری گزارش شده بود برکنار و نیروهای جدیدی جایگزین آنان شدند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: به دلیل ایجاد برخی شبهات و تخلفاتی که حین برگزاری انتخابات مرحله اول به نفع آقای جلیلی صورت گرفته، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجازه برگزاری دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری را به نادر گرامی فرماندار این شهرستان نداده است.

وی گفت: مسوولیت برگزاری انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری به سید روح الله شاهینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، محول شده است.

این منبع آگاه با اظهار تاسف از آنچه در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان اخذ آرای مردمی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد مطمئن باشند آقای شاهینی در صیانت آرای مردمی بعنوان حق الناس از خود کوتاهی نشان نخواهد داد.

وی با تاکید براینکه نادر گرامی فرماندار کنونی شهرستان باشت هیچ دخل و تصرفی در برگزاری دومین مرحله‌ انتخابات ریاست جمهوری نخواهد داشت، یادآورشد: با ورود آقای شاهینی بعنوان مسئول برگزاری انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری در این شهرستان، تعدادی از نمایندگان فرماندار که شبهات و اعتراًضات فراوانی به عملکرد آنان در زمان برگزاری انتخابات مرحله‌ اول ریاست جمهوری گزارش شده بود برکنار و نیروهای جدیدی جایگزین آنان شدند.

این منبع آگاه به ایلنا از یاسوج گفت: آقای شاهینی قول داده که شرایط را برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان باشت فراهم کند تا مردم بتوانند با آرامش در انتخابات جمعه پانزدهم تیرماه به پای صندوق های رأی بیایند.

وی افزود: ۴۰ نفر از ناظران ملی شورای نگهبان در شهرستان باشت بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت خواهند داشت و مردم شهرستان مطمئن باشند اشتباهات و خطاهای مرحله اول در این شهرستان دیگر صورت نمی‌گیرد و آنها می‌تواننئ آزادانه از کاندیدای موردنظرشان حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، شهرستان باشت زادگاه غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب مجلس دوازدهم است که آرای سعید جلیلی در این شهرستان ۱۴ هزار و ۵۰۰ رای و آرای مسعود پزشکیان چهار هزار و ۴۴۴ رای بوده است.

شهرستان باشت از شهرستان های گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز