خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد واحد در مجلس:

ایران توان درگیری و جنگ را ندارد

ایران توان درگیری و جنگ را ندارد
کد خبر : ۱۵۰۰۸۴۳

سرانه اقتصادی قطر از ایران بهتر است

نماینده بویراحمد واحد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی تاکید کرد: ایران توان درگیری و جنگ را ندارد و کسی از نواخته شدن شیپور جنگ خوشحال نمی شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "محمد بهرامی سیف آباد" در اجتماع باشکوه و گسترده مردم در مصلای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: همه عُقلای کشور به این نتیجه رسیده اند که کشور ما تاب و توان درگیری و جنگ را ندارد.

وی گفت: به مسئولینی که به اعتماد مردم و ایجاد امیدواری در مردم توجه ندارند، تذکر می دهم که حواس شان را جمع کنند،  عده‌ای بخاطر رسیدن به اهداف شخصی و حزبی خود، به نظام و دین ما آسیب می زنند.

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این درخواست را از کسانی که با صندوق رأی قهر کرده‌اند دارم، صدای قهر شما به گوش همه مسئولان رسید، باید پای صندوق های رأی بیایید.

بهرامی سیف آباد با تاکید براینکه ایران با مشکلات عدیده ای روبرو است چون به اصل تخصص گرایی توجه نشده است، یادآور شد: قطر روزی آرزو داشت یکی از استان های ما باشد اما الان سرانه اقتصادی این کشور بیشتر از کشور ما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دکتر ظریف وزیر اسبق خارجه ایران را از معدود مدیرانی دانست که دارای هنر علم و مدیریت است که هم می‌داند و هم می‌تواند.

بهرامی گفت: اگر علم و هنر مدیریت در کنار هم قرار بگیرند، بالاترین کارایی ایجاد خواهد شد و این کارایی در کارنامه برادر عزیزمان آقای دکتر ظریف نمایان است.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه‌های دفاع از نظام، حرف اول را می‌زند. اما ما در شاخص‌های توسعه یا آخر هستیم یا ماقبل آخر، ما توقع داریم در صورت پیروزی آقای پزشکیان،حقوق مسلم این استان داده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز