خبرگزاری کار ایران

اعتراض دوباره کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ماهشهر به عملی نشدن وعده‌ها

اعتراض دوباره کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ماهشهر به عملی نشدن وعده‌ها
کد خبر : ۱۵۴۸۷۲۷

کارگران پیمانکاری شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ماهشهر به محقق نشدن وعده‌های داده شده از سوی مسئولان برای وصول مطالبات‌شان اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا، شماری از کارگران پیمانکاری شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر؛ امروز (دوشنبه ۷ آبان ماه) در اعتراض به محقق نشدن وعده‌های داده شده از سوی مسئولان برای وصول مطالبات‌شان، اعتراض صنفی خود را مقابل مجموعه محل کار خود برگزار کردند.

آن‌ها مدعی‌اند برخلاف وعده‌ای که مسئولان شرکت پایانه و مخازن در حضور مسئولان و نمایندگانی از فرمانداری ماهشهر، اداره کار منطقه ویژه و مسئول دفتر نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس ومسئولان حراست ارشد منطقه و. . به آن‌ها داده بودند، هنوز مطالباتمان عملی نشده است.

کارگران گفتند: در آخرین اجتماع صنفی کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر که در روز‌های پایانی شهریور و ابتدای مهر ماه سال جاری به مدت ۶ تا ۷ روز در محدوده محل کارمان برگزار شد، مسئولان در جلسه بررسی مطالباتمان که در تاریخ ۴ مهر ماه برگزار شد با امضای صورت جلسه‌ای وعده داده بودند تا یک ماه آینده به مطالبات ما رسیدگی کنند که هنوز عملی نشده است.

کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر تاکید کردند: خواسته‌های ما اجرای تبدیل وضعیت شغلی کارگران مطابق با شرکتهای همجوار، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگران پیمانکاری، پرداخت پتروکارت، پرداخت کسورات پاداش‌های بهره وری به همراه اضافه کاری ماه‌های رمضان سالهای ۱۴۰۲ و۱۴۰۳ است که متاسفانه مسئولان وعده وصول این مطالبات را در حالی به کارگران دادند که با اعتماد به وعده‌ داده شده کارگران حدودا یک ماه است مشغول فعالیت روزانه خود شده بودند.

به گفته کارگران معترض؛ دستمزد و مزایای ما در مقایسه با دیگر کارگران شرکتهای همجوار منطقه متفاوت است اما مدیران شرکت و هیات مدیره توجهی به مطالبات ما نمی‌کنند.

طبق اظهارات وی، کارگران قراردادی و شرکتی شاغل در شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر به دلیل‌عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و سایر مزایای شغلی کمترین حقوق را به نسبت سایر کارگران دریافت می‌کنند.

به گفته وی، بایستی قانون کار در رابطه با کارگران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر که در شرایط سخت مشغول کارند، اجرایی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز