خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنفرانس انجمن مدیریت کسب و کار با معرفی برگزیدگان

برگزاری کنفرانس انجمن مدیریت کسب و کار با معرفی برگزیدگان
کد خبر : ۱۵۱۷۴۲۴

سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران با اعطای ۱۳ جایزه ملی به پایان رسید

به گزارش ایلنا، سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با حضور چهره‌های کسب و کار در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در ابتدای این کنفرانس، محمدهادی عسگری (رئیس انجمن مدیریت کسب و کار) و محمدرضا انبیائی (نایب رئیس انجمن) موضوعات کنفرانس و نشست‌های آن شامل تحول دیجیتال بخش خصوصی و ماندگاری کسب وکارها، تاب آوری و چالش‌های آینده کسب و کارها، نشست تخصصی تفکر سیستمی و مفاهیم نوین بازاریابی را معرفی کردند.

ارائه مقاله، اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور، انتخاب و معرفی کتاب سال مدیریت کسب و کار کشور، انتخاب و معرفی پایان نامه برتر دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت کسب و کار سال کشور انتخاب و معرفی پژوهشگر برتر سال کشور در حوزه مدیریت کسب و کار، انتخاب و معرفی چهره برجسته مدیریت کسب و کار در سال ۱۴۰۳ از دیگر برنامه‌های این کنفرانس بود. در ادامه به کسب و کارهای موفق جوایزی اهدا شد.

ارتقای فرهنگ توسعه و مدیریت علمی کسب و کار با تأکید بر توسعه دانش بنیان، استفاده از روش‌های مؤثر در توسعه دانش بنیان، شناسایی کارآفرینان و بهره‌گیری از دیدگاه‌های آن‌ها در نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان، معرفی نوآوری‌ها و فناوریهای کلیدی و دانش بنیان حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار و آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردهای مدیریت کسب و کار کشور از جمله اهداف این کنفرانس بود.

در این برنامه، اعضای هیئت علمی و استادان داخلی و خارجی از نود دانشگاه حضور داشتند.

حسین راغفر عضو هیات علمی  دانشگاه الزهرا، محمدمهدی نژادنوری معاون علوم تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح و سایر مدیران، ابراهیم بازیان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور، حسین سلاح ورزی رئیس هیئت مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران، محمود سریع القلم، علینقی مشایخی، محمدرضا حمیدی زاده، اسداله کردنائیج، حسنعلی آقاجانی، آذر کفاش پور، عبدالحمید ابراهیمی، فریدون رهنمای رودپشتی، محمود اولیائی، پرویز درگی از سخنرانان این برنامه بودند.

این برنامه توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاه‌های داخلی و خارجی، فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمن‌های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری‌سازی کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز