خبرگزاری کار ایران

وزیر کار فردی باشد که حافظ منافع کارگران و بازنشستگان در سازمان بزرگ تامین اجتماعی است

وزیر کار فردی باشد که حافظ منافع کارگران و بازنشستگان در سازمان بزرگ تامین اجتماعی است
کد خبر : ۱۵۱۴۹۰۷

نماینده کارگران مازندران گفت: ارتقای شاخص های زندگی، اجرای قانون الزام درمان رایگان و بهبود وضعیت معیشتی ؛ مهمترین مطالبات کارگران و بازنشستگان از دولت محترم است.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی درمراسم تجلیل ازاعضای ستاد کارگری مسعود پزشکیان درمازندران گفت؛ جامعه کارگری وبازنشستگان به اهداف خود درانتخابات اخیر ریاست جمهوری رسیده اند و توقع ما ازدولت محترم این است که نگاه ویژه ای به کارگران وبازنشستگان داشته باشد.
 
دریابیگی با تاکید براین مطلب که امروز از دولت جدید عدالت را مطالبه می نماییم، ازعملکرد دولت های گذشته در بحث درمان کارگران و بازنشستگان و شرایط نامناسب معیشتی آنان انتقاد کرده و گفت؛ تشکل های کارگری دربحث منافع وحقوق کارگران و بازنشستگان با هیچ کس تعارف ندارند، احیای بن کارگری؛ بهبود معیشت ودرمان کارگران و بازنشستگان حداقل خواسته های ما هستند و به اعتقاد ما توجه به این مسایل؛ تکریم مقام ارزشمند کارگران و بازنشستگان است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با تاکید براین مطلب که آرای کارگران به پزشکیان از جنس امید به آینده؛ پر رنگ شدن سفره کارگران و بازنشستگان و امید به آینده ای بهتر است ، به موضوع معرفی کابینه پزشکیان اشاره کرد وگفت: از آقای رئیس جمهور انتظار داریم شخصی را برای وزارت تعاون وکار معرفی کنند که از جنس کارگر و کارگر بوده و برای تقویت روابط کار و توسعه تشکل های کارگری تلاش نماید و تعهد و تخصص او درحوزه های کار و کارگری و تولید و اشتغال مشخص باشد.
این فعال کارگری گفت؛ وزیرتعاون و کار فردی ولایتمدار و امتحان پس داده باشد و حافظ منافع کارگران و بازنشستگان در سازمان بزرگ تامین اجتماعی باشد و دست سیاسیون را ازاین سازمان کوتاه نماید. به نظر ما شایسته ترین فرد برای این منصب شخص علیرضا محجوب است و ایشان می تواند همراهی امین برای دولت وشخص رییس جمهور باشند وقطعا مورد حمایت تشکل های کارگری وکارفرمایی خواهند بود.

در ادامه این مراسم احمد سرخ پر دبیر ستاد انتخاباتی پزشکیان درمازندران ضمن قدردانی ازتلاش شبانه روزی کارگران وبازنشستگان ونقش آفرینی انان درانتخابات اخیر گفت؛ کارگران یکی ازیاریگران اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بزنگاه های سیاسی واجتماعی هستند.

وی ازفعالیت های بی وقفه کمیته های کارگری وبازنشستگی استان درانتخابات اخیر با مدیریت بسیار خوب نصرالله دریابیگی قدردانی کرد وگفت؛ نقش موثر جامعه کارگری استان ازجمله بانوان کارگر درافزایش مشارکت ریاست جمهوری درمرحله دوم انکار ناپذیر بود و باید تاکید کنیم که اقای دریابیگی ازذخایر ارزشمند استان ونعمتی برای استان به شمار می آیند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز