خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد:

تبدیل فنی و حرفه‌ای به سازمانی آنلاین و شبانه‌روزی با حل مشکل پورتال این سازمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۳۹۰

حسینی نیا گفت: در صورت مرتفع شدن مشکلات پرتال سازمان، این سازمان به سازمانی آنلاین و شبانه روزی مبدل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین تودیع و معارفه مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، متولی ارائه آموزش‌های مهارتی و حاکمیتی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در کشور می‌باشد. 

غلامحسین حسینی‌نیا (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای) با قدردانی از فعالان دلسوز و تلاشگر حوزه مهارت آموزی این سازمان، گفت: در نقطه عطف سازمان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور قرار داریم و در جایی هستیم که می‌توانیم با همت عالی به شکل تصاعدی به اعتلای اهداف سازمانی برسیم. 

غلامحسین حسینی نیا، نگاه ویژه به جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ثروت و دارایی اصلی این سازمان در برهه کنونی خواند و افزود: در مقطعی به سر می‌بریم که نگاه مقام معظم رهبری، سکانداران دولت و مجلس شورای اسلامی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور معطوف شده است و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور جایگاه خود را یافته و خواهان دارد. 

وی با اشاره به تصویب طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کمیسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: این سازمان نزدیک به ۵ دهه قبل، تأسیس و از همان زمان، فاقد اساسنامه بوده و در این اساسنامه مشکلات توسعه نهضت ملی مهارت آموزی پیش بینی شده است و برخورداری از این اساسنامه موجب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات در مسیر توسعه آموزش‌های مهارتی می‌باشد. 

معاون وزیر کار اذعان داشت: در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی و گسترش مهارت آموزی به صورت گروهی تلاش می‌کنیم و در کسب موفقیت‌ها همه شریک می‌باشند و در این برهه زمانی در جایگاهی قرار داریم که می‌بایست با صلابت‌تر از گذشته و با همت و قدرت در راه اعتلای اهداف سازمان گام برداریم. 

وی تعامل مدیران کل آموزش فنی و حرفه‌ای با استانداران را موجب رغم خوردن پیشرفت‌های خوب در حوزه مهارت آموزی دانست و تصریح کرد: نگاه استانداران، نگاه توسعه محور برای پیشرفت و آبادانی استان است و در انتخاب مدیران کل آموزش فنی و حرفه‌ای نظر آنان بر نظر ما افضل است. 

حسینی‌نیا از تکمیل و برطرف شدن چالش‌های پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد و اظهار کرد: در صورت مرتفع شدن مشکلات پرتال سازمان، این سازمان به سازمانی آنلاین و شبانه روزی مبدل خواهد شد. 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به طرح نجم (نظارت جامع مهارت)، خاطرنشان ساخت: مولدسازی امکانات سازمان و استفاده بهینه از آن، به معنای احصاء کارگاه‌ها و مراکز تعطیل یا فاقد کارآموز است و کارگاه‌های مذکور در طرح جامع نظارت نجم می‌بایست فعال و پویا دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز