خبرگزاری کار ایران

یک مهره‌سوزی تازه در راه است؛

انتخاب دستیاری که خودش بازیگر است/ نکو در مسیر جادوگر!

انتخاب دستیاری که خودش بازیگر است/ نکو در مسیر جادوگر!
کد خبر : ۲۷۳۷۳۱

در فوتبال ما اتفاقات عجیب وخلق‌الساعه کم نبود که خبر انتخاب جواد نکونام هم به آن اضافه شد تا علامت سئوالی بزرگ پیش روی تصمیم‌گیران فدراسیون قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش و همکاری کوتاه او با تیم ملی که فوتبال ملی ما هیچ‌گونه بهره‌ای هم از آن نبرد و سر آخر هم معلوم نشد به چه دلیلی از تیم ملی کناره‌گیری کرد، حالا اعلام شد جواد نکونام به عنوان دستیار کی‌روش انتخاب شده است.

جواد نکونام با وجود خداحافظی از فوتبال‌ملی هنوز در تیم باشگاهی اوساسونای اسپانیا مشغول به کار است و معلوم نیست با مشغله‌کاری که در تیم باشگاهی اوساسونا دارد چگونه می‌تواند به طور همزمان در اردوها و دیدارهای تدارکاتی کنار تیم ملی باشد. 

کی‌روش هر چند پیش از این از کاپیتان‌نکو به مناسبت‌های مختلف تمجید کرده و او را عامل وحدت و یکپارچگی در تیم‌ملی دانسته، معلوم نیست چگونه می‌خواهد از دستیاری که هنوز با یک تیم باشگاهی قرارداد همکاری دارد، بهره بگیرد.

از سوی دیگر علی کفاشیان هم که به نظر نتوانسته کاپیتان تیم ملی را از خداحافظی منصرف کند، قصد دارد از وجود نکونام به عنوان پلی بین فدراسیون و کی‌روش و رفع مشکلات و طرح خواسته‌های ملی‌پوشان استفاده کند و از این طریق تنش و دغدغه‌ها را در فضای تیم ملی  به حداقل برساند.

باید دید این انتخاب تصمیم‌گیران فدراسیون که برای استفاده از محبوبیت و حرف‌شنوی کاپیتان‌نکو در بین ملی‌پوشان بوده چگونه می‌تواند به فوتبال‌ملی ما در راه صعود به جام‌جهانی کمک کند و آیا قرار است باز هم یک مهره‌سوزی تازه در تیم ملی اتفاق بیفتد.

از سوی دیگر نکونام هنوز هیچ دوره دوره مربیگری نرفته و کارت فعالیت به عنوان مربی را هم در اختیار ندارد و اینکه با وجود این همه بازیکن بازنشسته در عرصه ملی کی روش دست روی نکو گذاشته خود قابل تامل است.

البته نباید از حمایت‌های همیشگی نکونام از کی‌روش در شرایط مختلف به راحتی گذشت چراکه نقش نکو در ماندن این مربی پرتغالی انکار ناپذیر بوده و در سوی دیگر کی‌روش هم از نکو در شرایط مختلف حتی در اوج ناآمادگی و ارائه بازی‌های ضعیف در تیم استقلال و اوساسونا استفاده می‌کرد که نشان از ارتباط نزدیک این دو می‌داد.

با این حال امیدواریم داستانی که برای علی کریمی افتاد درباره نکونام تکرار نشود و نکو با پشت سر گذاشتن کلاس‌های مربیگری خود را مهیای نشستن روی نیمکت تیم ملی کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز