خبرگزاری کار ایران

سمیعی: با گزینه‌های مدنظرمان مذاکره کردیم

کد خبر : ۱۵۳۸۹۱۷

مدیرعامل استقلال خبر از مذاکره با چندین گزینه برای هدایت این تیم داد.‌

به گزارش ایلنا، فرشید سمیعی که برای تماشای بازی استقلال و هوادار به ورزشگاه شهرقدس رفته بود، بعد از پیروزی آبی‌پوشان در مواجهه با خبرنگاران درباره روند انتخاب سرمربی جدید گفت: به امید خدا کارها انجام می‌شود. مذاکراتی صورت گرفته و ادامه دارد تا به نتیجه برسد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا فرهاد مجیدی و استراماچونی هم در بین گزینه‌های سرمربیگری هستند یا نه، گفت: مشغول مذاکره هستیم؛ گزینه های مختلفی داریم و انشاالله کار را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل استقلال درباره احتمال فعالیت سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی تاکید کرد: در هیئت مدیره مصوب شد که سهراب بختیاری‌زاده به عنوان دستیار ایرانی در کنار سرمربی خارجی در خدمتش باشیم.

سمیعی افزود: همه اعضای مجموعه استقلال از روز اول تلاش کردند و به همه خسته نباشید می‌گویم. تلاش های زیادی صورت گرفته و انشاالله به آنچه هواداران استقلال استحقاق دارند، برسیم. 

مدیرعامل استقلال درباره شایعه جذب یک مهاجم خارجی بیان کرد: اگر قرار به انجام تغییرات باشد، تا نیم فصل رخ نمی‌دهد. با درخواست سرمربی اگر نیاز به بازیکن باشد آن زمان اقدام می‌کنیم.

او درباره اینکه گفته می‌شود استعفای نکونام تایید نشده و او هنوز قانونا سرمربی استقلال است، گفت: استعفای ایشان مورد پذیرش هیئت مدیره قرار گرفته و در سازمان لیگ هم به زودی کارهای اداری این ماجرا صورت می‌گیرد.

سمیعی درباره مصاحبه برخی پیشکسوتان استقلال درباره وضعیت این تیم با ادبیات زشت افزود: امیدوارم هرکسی به سهم خودش به آرامش استقلال کمک کند. مکتب استقلال مکتب شاخصی است و امیدوارم همه پیرو این مکتب باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز