خبرگزاری کار ایران

استقلال با نسخه سهراب: وقت خنده آبی‌ها

استقلال با نسخه سهراب: وقت خنده آبی‌ها
کد خبر : ۱۵۳۸۷۸۰

هواداران استقلال امیدوارند با حضور سهراب بختیاری زاده و روند جدید این تیم به ناکامی چند هفته اخیر خود پایان دهند.

به گزارش ایلنا، استقلال امشب روی کاغذ میهمان تیم هوادار است؛ دیداری که طبق برنامه در ورزشگاه شهدای شهرقدس تهران برگزار خواهد شد و آبی‌ها باید بعد از هفته‌های عذاب‌آوری که پشت‌سر گذاشتند و همچنین تغییرات در کادرفنی، فرصت بازگشت از این بازی را بسیار مغتنم بشمارند.

استقلال برای عبور از هوادار بعید است با سد آنچنان محکمی مواجه شود و به احتمال زیاد باید برنده این بازی را آبی‌هایی دانست که از نظر فنی و برخورداری از بازیکن در وضعیت بسیار بهتری در قیاس با رقیب خود قرار دارند. استقلال با تیمی مواجه است که برخلاف فصل پیش وضعیت مطلوبی در جدول رده‌بندی ندارد. هوادار در قعر جدول دست و پا می‌زند و شاگردان مهدی رحمتی هرگز عملکرد مطلوبی از خود به‌جا نگذاشته‌اند. هیچ بعید نیست رحمتی در تقابل با تیم سابق خود به هدف پایان دادن به تمام ناکامی‌های‌ هفته‌های اخیر گام به میدان بگذارد و به دنبال زدودن غبار از پیکر تیمش باشد. اینکه هوادار تا چه اندازه توفیق رسیدن به این مهم را داشته باشد، روشن نیست اما رحمتی درست در دیداری پی این اهداف است که حریفش هم به دنبال پایان دادن به ناکامی‌ها است و به نظر می‌رسد که این بازی به نوعی جدال انگیزه‌های مشترک باشد و دو تیم در پی رسیدن به امتیاز کامل بازی باشند.

روشن است که استقلال ظرفیت و پتانسیل بیشتری برای دستیابی به برتری دارد و چنانچه سهراب بختیاری‌زاده در اولین تجربه سرمربیگری در استقلال به خوبی از پس چیدمان تیمش برآید، استقلال برای رسیدن به برتری در این بازی هیچ کم و کاستی نخواهد داشت. آنچه مسلم است و همه کارشناسان روی آن صحه می‌گذارند، استقلال از نظر مهره تیم بسیار ایده‌آلی است که جواد نکونام نتوانست از آن نهایت بهره و استفاده را ببرد و از پس هماهنگی تیم عاجز بود، اما شاید بختیاری‌زاده با یکسری اقدامات بتواند در کوتاه‌مدت به خواسته خود رسیده و استقلال را به سمت تیمی بی‌نقص سوق دهد. تردیدی نیست اگر استقلال در این بازی با مربیگری بختیاری‌زاده به برتری برسد، روحیه‌ای دوچندان برای ادامه لیگ خواهد داشت و به لحاظ روحی و روانی شرایط برای آبی‌ها ایده‌آل خواهد شد.

اما چنانچه استقلال در بازی امشب امتیاز از دست بدهد، بی‌تردید کار برای بختیاری‌زاده نیز در همین ابتدای حضورش در استقلال دشوار خواهد شد.

 شنیده می‌شود که بختیاری‌زاده قصد دارد تغییرات تاکتیکی را در تیمش اعمال کند تا شاید استقلال مسیر دیگری را در پیش بگیرد.

پیش‌بینی اینکه تغییرات فوق چیست شاید در حالی که هیچ پیش‌زمینه‌ای از افکار او در استقلال وجود ندارد، کار درستی نباشد. به هرحال هرچه هست، امشب پرده از استقلال بختیاری‌زاده برداشته خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال

اما سؤال این است که سهراب بختیاری‌‍زاده، امشب با چه ترکیبی استقلال را وارد میدان خواهد کرد؟ آیا او دست به تغییرات گسترده خواهد زد؟ روشن است که بختیاری‌زاده به دنبال تحولات بنیادین نخواهد بود اما بروز برخی تغییرات جزیی قطعی به نظر می‌رسد. با این حال حضور سیدحسین حسینی در قفس توری استقلال قطعی است. احتمالاً سهراب از 3 بازیکن متمرکز در خط دفاع بهره بگیرد و از سلیمی، مرادمند و فلاح استفاده کند. ضمن اینکه او سیلوا را هم دارد و چشمی هم قادر به بازی در این نقطه است هرچند که بازی کردن چشمی تا یک ماه دیگر رخ نخواهد داد. در خط میانی اما این بازیکنان: نیک‌نفس، رضاییان، جلالی، اندونگ و اسلامی حضور خواهند داشت ودر خط حمله به احتمال فراوان مهرداد محمدی و ماشاریپوف بازی خواهند کرد. البته ممکن است رمضانی نیز به ترکیب اصلی اضافه شود که در این صورت تغییرات دیگری در خطوط میانی رخ خواهد داد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز