خبرگزاری کار ایران

۱۹ تا ۲۲ مردادماه؛

تهران میزبان بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع لوازم خانگی

تهران میزبان بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع لوازم خانگی
کد خبر : ۱۵۱۰۶۹۰

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس 1403) از 19 مردادماه سال جاری آغاز بکار خواهد کرد و تا 21 این ماه پذیرای حضور تجار و صنعتگران و علاقمندان به صنعت لوازم خانگی داخلی و خارجی خواهد بود.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) از ۱۹ مردادماه آغاز بکار خواهد کرد و تا ۲۲ این ماه پذیرای حضور تجار و صنعتگران وعلاقمندان به صنعت لوازم خانگی داخلی و خارجی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از آهام ایران، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در تاریخ مورد اشاره آغاز بکار کرده و پذیرای حضور علاقمندان، صنعتگران و کارآفرینان خواهد بود.

هامکس۱۴۰۳ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار و ربان افتتاح آن با حضور بزرگان صنعت لوازم خانگی، اعضای انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران و مسئولان شرکت تابناک توسعه فیدار به عنوان مجری برگزاری این رویداد بین‌المللی بریده خواهد شد.

با توجه به محوریت صنعتی بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه هامکس ۲۰۲۴ که با حضور گروه‌های کالایی انرژی‌بر در تهران برگزار می‌شود، انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران و شرکت تابناک توسعه فیدار در نظر دارند تا با انتقال تجربیات و دانش‌فنی میان تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه زمینه جهانی شدن صنعت لوازم خانگی کشور را بیش از گذشته فراهم آورند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) در مساحتی بالغ‌بر ۲۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۳۰۰ خارجی و داخلی در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

نمایشگاه لوازم خانگی هامکس (HAEX) یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت لوازم خانگی در ایران است. این نمایشگاه هر ساله میزبان هزاران بازدیدکننده و شرکت‌کننده از تمامی برندهای لوازم خانگی می‌باشد که به منظور مشاهده آخرین نوآوری‌ها، تبادل دانش و ایجاد ارتباطات تجاری به این رویداد می‌پیوندند. هامکس نه تنها یک نمایشگاه، بلکه یک فرصت برای شرکت‌هاست تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنند.

نمایشگاه هامکس با سابقه‌ای چندین دهه‌ای، از جمله رویدادهای کلیدی در تقویم صنعت لوازم خانگی است. این نمایشگاه با هدف ارتقاء سطح دانش و تکنولوژی در این حوزه و تسهیل ارتباطات تجاری میان تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان آغاز به کار کرد. امروزه، هامکس به عنوان یک پلتفرم بی‌نظیر برای معرفی جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های روز دنیا شناخته می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هامکس، معرفی تکنولوژی‌ها و محصولات جدید است. شرکت‌ها از این فرصت استفاده می‌کنند تا اختراعات و بهبودهای خود را در زمینه‌های مختلف مانند صرفه‌جویی در مصرف انرژی، هوشمندسازی لوازم خانگی و طراحی‌های زیبا به نمایش بگذارند.

هامکس ۱۴۰۳ یک بستر مناسب برای ایجاد و تقویت ارتباطات تجاری است. شرکت‌ها و بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق جلسات رو در رو، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، با یکدیگر آشنا شده و همکاری‌های جدیدی را آغاز کنند. به شکل معمول در طول نمایشگاه، کارگاه‌ها و سمینارهای مختلفی برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا با روندهای جدید بازار، تکنیک‌های نوین بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار آشنا شوند.

شرکت‌ها با حضور در هامکس، می‌توانند برند خود را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کنند و از طریق نمایش محصولات، اعتبار و شهرت خود را افزایش دهند. جذب مشتریان جدید نیز یکی از دستاوردهای مهم برای حاضران در هامکس است چرا که نمایشگاه هامکس محلی مناسب برای جذب مشتریان جدید است. بازدیدکنندگان نمایشگاه عمدتاً از دسته‌های مختلفی مانند توزیع‌کنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان نهایی هستند که به دنبال محصولات و راهکارهای جدید می‌گردند. اما یکی از مهم‌ترین مزایای حضور در هامکس، امکان ایجاد همکاری‌های تجاری جدید است. شرکت‌ها می‌توانند با سایر فعالان صنعت مذاکره کرده و قراردادهای تجاری منعقد کنند.

گفتنی است، پوستر لایه باز نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳ با بارگذاری بر روی سایت انجمن ملی و اقتصادی صنایع لوازم خانگی ایران در دسترس عموم شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز