خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

نمایشگاه هنر فرش دستبافت ایران در قزوین برگزار می‌شود

نمایشگاه هنر فرش دستبافت ایران در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۵۲۱۲۷۰

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش از 6 لغایت 14دی ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد خورگامی در خصوص هنر فرش دستباف اظهارداشت: هنر فرش دستبافت ایران یکی از غنی ترین و قدیمی‌ترین صنایع در جهان محسوب می شود که این هنر، با تاریخچه‌ای غنی، نه تنها نماد فرهنگ و شکوه ایران، بلکه نمایانگر مهارت و خلاقیت هنرمندان بافنده نیز می باشد و فرش دستبافت ایران به دلیل طراحی هنری متنوع و کیفیت بالا در بازار جهانی از شهرت بسیار قابل قبولی برخوردار است.

وی بیان کرد: امسال نمایشگاه فرش دستباف قزوین از 6 لغایت 14 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپا می شود و امیدواریم مورد توجه علاقمندان قرار گیرد.

این مدیر گفت: برپایی نمایشگاه تنها در یک دوره و به مدت 9 روز برگزار می شود که هدف آن بهبود و ارتقاء کیفیت و بالابردن اصالت فرش دستباف است و این تغییر به منظور ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد به بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان صورت گرفته است.

خورگامی تصریح کرد: افزایش مدت زمان برگزاری این فرصت را به مخاطب می دهد تا با هنر اصیل ایرانی ارتباط بیشتری برقرار کنند و حضور برترین تولید کنندگان در این رویداد فرصت استثنایی برای نمایش آثار و تکنیک های جدید از سوی تولید کنندگان برتر فرش ایران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: کارگاه های آموزشی و فرصت شبکه سازی و کارگاه ها و سمینارهای تخصصی صنعت فرش و ایجاد بستری مناسب برای تعامل و همکاری بین تولید کنندگان، بازرگانان و هنرمندان از اهداف اصلی این نمایشگاه است.

وی اظهارداشت: این رویداد به عنوان یک نمایشگاه کلیدی در استان قزوین و کشور شناخته می شود و مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز