خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

صدور اخطار مصرف گاز برای 52 اداره دولتی در قزوین

صدور اخطار مصرف گاز برای 52 اداره دولتی در قزوین
کد خبر : ۱۳۱۳۶۴۰

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: از ابتدای آذر ماه سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و 74 مورد بازدید در سراسر استان انجام شده و 52 مورد اخطار برای ادارات دولتی پر مصرف صادر شده است.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور با اشاره به ضرورت رعایت مصرف گاز و صرفه جویی در ادارات و سازمان‌های دولتی بیان کرد: طرح نهادینه سازی مصرف بهینه گاز طبیعی در تمامی ادارات دولتی سطح استان قزوین از طریق پایش مستمر ساختمان‌های اداری، از هفته اول آذر ماه آغاز شده و بصورت روزانه تداوم دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: بر اساس بخشنامه ابلاغی تمام مشترکین دولتی موظفند ضمن رعایت دمای حداکثر ۱۸ درجه سانتی گراد در فضا‌های داخلی و همچنین راهرو‌ها و فضا‌های عمومی سرپوشیده، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری اقدام کنند.

وی ادامه داد: ادارات باید نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل، استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالاA  و B ، انجام معاینه فنی تمام موتورخانه‌ها توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، سرویس و تعمیر دور‌ه‌ای تجهیزات گازسوز از طریق متخصصان مجاز و نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گازسوز نسبت به کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه هدف از اجرای طرح، صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز در ادارات دولتی و استمرار خدمات رسانی به تمامی مشترکین است، افزود: امید است با توجه به همکاری و همراهی ادارات دولتی به این امر مهم دست یابیم.

وی یادآور شد: در صورت عدم رعایت دمای 18 درجه در اماکن اداری، اخطارهای لازم برای اصلاح الگوی مصرف داده شده و در صورت تکرار، جریان گاز مشترک مذکور قطع خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز