خبرگزاری کار ایران

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان:

فولاد هرمزگان بیشترین معاملات بورس کالا در سال جاری را انجام داد

فولاد هرمزگان بیشترین معاملات بورس کالا در سال جاری را انجام داد
کد خبر : ۱۵۴۸۵۲۸

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان گفت: اولویت نخست ما برای فروش تختال تامین حداکثری نیاز بازار داخلی است که توانسته‌ایم در سال جاری این سیاست را به خوبی پیاده کنیم و بزرگ‌ترین فروشنده تختال در بازار داخلی شویم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، مهدی شکری زاده در حاشیه بیست و ششمین سمپوزیوم فولاد کشور، بیان کرد: یکی از سیاست‌های مهم و استراتژی‌های فولاد هرمزگان تامین نیاز بازار داخل در وهله نخست است که بتواند تامین حداکثری بازار داخل را انجام دهد و پس از تامین بازار داخل، بتواند مازاد محصول خود را صادر کند.

وی افزود: مطابق با آمار می‌توان گفت فولاد هرمزگان در سال جاری یکی از برترین عرضه‌کننده‌ها و معامله‌کنندگان تختال بوده است. به طور مثال فولاد هرمزگان توانست در مهر ماه بالغ بر ۱۲۰ هزار تن تختال در بورس کالا معامله کند و نوردکاران محصول ما را با رقابت خریداری کردند.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: همیشه سیاست ما تامین حداکثری نیاز بازار داخل بوده که البته برای مازاد بر آن نیز همیشه برنامه‌های صادرات داریم و صادرات خود را به اقصی نقاط دنیا انجام می‌دهیم.

شکری زاده تصریح کرد: تختال فولاد هرمزگان یک محصول شناخته شده در بازارهای جهانی است و مشتریان به طور مرتب آن را خریداری می‌کنند.

وی اذعان کرد: یکی از مسائل مهمی که ممکن است عرضه ما را در بازارهای داخلی و صادراتی تحت تاثیر قرار دهد، محدودیت‌های انرژی است. به خاطر قطعی برق در تابستان و قطعی گاز در زمستان نمی‌توانیم این سیاست مهم و تامین پایدار را برای مشتریان انجام دهیم.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: با کاهش تولید و عرضه در بازار داخلی و به ویژه صادراتی، بازاریابی بین‌المللی در این شرایط سخت رقابتی بسیار دشوار خواهد شد. مشکل‌تر از آن، حفظ مشتری است. فولاد هرمزگان سال‌ها تلاش کرده و مشتری را به سمت خود آورده و محصول را به آن فروخته است. مشتری محصول ما را تایید کرده است. اما زمانی این مهم می‌تواند ادامه پیدا کند که تامین پایدار انجام شود و خیال مشتری بابت تامین راحت باشد.

شکری زاده اضافه کرد: این قطعی گاز قطعی و ناترازی انرژی به شدت ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ممکن است ما مشتری صادراتی خود را از دست بدهیم.  مدیرعامل فولاد هرمزگان به طور مرتب از سازمان‌های مختلف مثل وزارت صمت، انجمن تولیدکنندگان فولاد و حتی هلدینگ مبارکه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد که این بحث ناترازی و قعطی برق و گاز برطرف شود و ما بتوانیم تامین پایدار و ارزآوری هم برای کشور داشته باشیم. در شرایط کنونی ارزآوری برای کشور بسیار مهم است و تلاش می‌کنیم با صادرات، در ارزآوری و اقتصاد کشور سهمی داشته باشیم و موفقیت‌ها را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: آمار فروش ما در 6 ماه نیز حاکی از کسب درآمد 15 هزار میلیارد تومانی معادل 8 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال پیش است. این میزان در شرایطی رقم خورده که بیشترین میزان قطعی برق را در این مدت شاهد بودیم.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در پایان تصریح کرد: فولاد هرمزگان در شهریور ماه و به ویژه مهر ماه که قطعی برق کمتر شد، با فروش خود در بورس کالا نشان داد که می‌تواند در بازار با قدرت ظاهر شود و اگر قطعی گاز در زمستان رخ ندهد، همین روند فروش را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز