خبرگزاری کار ایران

دستوالعمل گام به گام شرکت در قرعه کشی جوایز میلیاردی وزارت نیرو

دستوالعمل گام به گام شرکت در قرعه کشی جوایز میلیاردی وزارت نیرو
کد خبر : ۱۵۱۶۹۸۶

تابستان امسال با گرم شدن هوا شاهد رکوردشکنی‌های پیاپی در مصرف برق بودیم. به طوری که فشار مضاعفی به شبکه برق وارد و در نهایت به تعطیلی‌های متعدد اداری و سراسری برای مدیریت مصرف برق منجر شد. شرکت توانیر با پیش‌بینی چنین وضعیتی از نیمه اردیبهشت ماه پویشی با عنوان «باانرژی» راه اندازی کرد تا با اعطای جوایز متعدد و ارزشمند، مشترکان را به مصرف بهینه برق تشویق کند.

مهمترین شرط برای شرکت در قرعه‌کشی پویش باانرژی که تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، صرفه‌جویی در مصرف برق تا حد امکان است. هر چقدر میزان صرفه‌جویی شما بیشتر باشد، شانس برنده شدن در قرعه کشی افزایش می‌یابد. مشترکان با به کار بستن تنها چند راهکار ساده مانند قرار دادن درجه کولر روی عدد استاندارد و استفاده از دور کند کولر آبی و یا عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف برق می‌توانند شانس خود را برای دریافت جوایز افزایش دهند.

در این میان تنظیم دمای کولر گازی بین 22 تا 25 درجه و عایق‌بندی در و پنجره منازل به تأمین برق پایدار کمک می‌کند. همچنین استفاده از نور طبیعی و استفاده متناوب از پنکه و کولر از جمله دیگر راهکار‌هایی است که به کاهش مصرف برق کمک زیادی خواهد کرد.

دستوالعمل گام به گام شرکت در قرعه کشی جوایز میلیاردی وزارت نیرو

نحوه شرکت در قرعه‌کشی وزارت نیرو

شرکت در قرعه کشی جوایز میلیاردی وزارت نیرو برای همه مشترکان برق فراهم است. طبق اعلام مجری طرح پویش "باانرژی"، تمام مشترکان برق می‌توانند در این قرعه کشی شرکت کنند. برای شرکت در قرعه‌کشی پویش با انرژی و امتحان شانس خود برای برنده شدن جوایز ارزنده، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. نصب اپلیکیشن با انرژی: اولین قدم دانلود و نصب اپلیکیشن با انرژی بر روی گوشی همراه شماست. این اپلیکیشن را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر اپلیکیشن (مانند کافه بازار، گوگل پلی) به صورت رایگان دریافت کنید. برای شرکت در قرعه کشی، الزامی به نصب و عضویت در نرم‌افزار خاصی نیست. تنها شرط لازم، ثبت‌نام در پویش "با انرژی" از طریق سامانه ۱۲۴ یا مراجعه به دفاتر شرکت‌های توزیع برق است. سومین مسیر دسترسی به پویش باانرژی شماره‌گیری کددستوری #۱۵۲۱* و چهارمین و آخرین مسیر همراهی نیز تلفن گویای ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ است.
  2. ثبت‌نام در اپلیکیشن:  پس از نصب اپلیکیشن، با وارد کردن شماره همراه خود و دریافت کد تایید، یک حساب کاربری ایجاد کنید. اطلاعات خواسته شده در هنگام ثبت‌نام را به دقت وارد کنید تا در صورت برنده شدن، امکان برقراری ارتباط با شما فراهم باشد.
  3. افزودن قبض برق: برای شرکت در پویش و کسب امتیاز، باید قبض برق خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. با وارد کردن شناسه قبض برق، می‌توانید قبض خود را به اپلیکیشن اضافه کنید. اگر شناسه قبض را ندارید، می‌توانید با ارسال شماره بدنه کنتور به همراه کد 3* به شماره 500040121، شناسه قبض خود را دریافت کنید.
  4. شرکت در پویش‌های مختلف: اپلیکیشن با انرژی پویش‌های مختلفی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. با شرکت در این پویش‌ها و انجام ماموریت‌های روزانه، می‌توانید امتیاز کسب کنید. یکی از مهم‌ترین پویش‌ها، پویش 21*15 است که با هدف کاهش 15 درصدی مصرف برق طی 21 هفته برگزار می‌شود. با شرکت در این پویش و کاهش مصرف برق خود، می‌توانید امتیاز بیشتری کسب کنید.
  5. افزایش امتیاز: هرچه امتیاز بیشتری کسب کنید، شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌ها بیشتر خواهد بود.
  6.  دعوت از دوستان: علاوه بر شرکت در پویش‌ها، می‌توانید با دعوت از دوستان خود به اپلیکیشن و تکمیل اطلاعات حساب کاربری نیز امتیاز کسب کنید.
  7. شرکت در قرعه‌کشی: با کسب امتیاز کافی، می‌توانید در قرعه‌کشی‌های هفتگی و ماهانه شرکت کنید. جوایز این قرعه‌کشی‌ها بسیار متنوع است و شامل خودرو، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، اینترنت رایگان و غیره می‌شود.

برخی نکات مهم برای شرکت در قرعه کشی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پویش با انرژی و نحوه شرکت در آن، می‌توانید به وبسایت رسمی پویش مراجعه کنید: https://ba-energy.ir/

با کاهش مصرف برق، علاوه بر کمک به محیط زیست و کاهش هزینه‌های خود، می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده نیز افزایش دهید.

شایان ذکر است که قرعه کشی در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود که جزییات آن در اپلیکیشن شرخ داده شده است.

بخش دیگر این پویش سراسری، مسابقه باانرژی است که گروه‌های مختلف مشترکان بخش خانگی امکان حضور در آن را دارند. این مسابقه تعاملی به گونه‌ای طراحی شده تا کاربران با ثبت قبض برق خود قبل و بعد از بکارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و کاهش پرمصرفی، امتیاز بگیرند و با افزایش امتیازهای خود در روزهای گرم پیش رو، شانس خود را در قرعه‌کشی ۳۰۰ دستگاه خودروی سواری، صدها هزار دستگاه لوازم خانگی و بسته حجیم اینترنت بالا ببرند. دست‌اندرکاران پویش باانرژی می‌گویند، خودروهای پیش‌بینی شده برای برندگان پویش، خودروهای باکیفیت نظیر دنا، شاهین، ۲۰۷ و … انتخاب شده است.

آیا مستاجران نیز می‌توانند در پویش با انرژی شرکت کنند؟

در کنار سایر مشترکان، مستاجران هم می‌توانند با صرفه‌جویی در مصرف انرژی، در پویش ملی «با انرژی» شرکت کرده و از جوایز ارزنده این پویش همچون خودرو بهره‌مند شوند. به گفته مسئولان مالکیت، معیار برنده شدن در پویش باانرژی و شرکت داده شدن در قرعه‌کشی نیست بلکه کاربر انشعاب برق، معیار شرکت در پویش است، بنابراین تمام مشترکان با صرفه‌جویی حداقل ۱۵ درصدی و استمرار آن در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

به منظور سهولت کار مشترکان برق، برنامه کاربردی «باانرژی» ایجاد شده که این امکان را می‌دهد تا کلیه مشترکان، با وارد کردن اطلاعات قبوض خود از آخرین وضعیت مصرف و در صورت صرفه‌جویی در مورد جوایزی که شامل آن‌ها شده، مطلع شوند. مشترکان در صورت برنده شدن در طرح جوایز خودرو و یا لوازم خانگی، می‌توانند با ارائه اجاره نامه معتبر و قبض برق برای دریافت جوایز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز