خبرگزاری کار ایران

روزانه یک و نیم میلیون نفر مخاطب تلویزیون اینترنتی اربعین بودند

روزانه یک و نیم میلیون نفر مخاطب تلویزیون اینترنتی اربعین بودند
کد خبر : ۹۸۱۹۹۶

مدیر شبکه اینترنتی اربعین با بیان اینکه این شبکه با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد، از بازدید یک و نیم میلیون نفری از این شبکه در طول روز گفت.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی موسوی مدیر شبکه تلویزیونی اینترنتی اربعین در اهمیت راه اندازی این شبکه اینترنتی گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ماندن مردم در خانه و زیارت از راه دور و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، این تلویزیون با بهره گیری از امکانات کلیه دفاتر نمایندگی سازمان در خارج از کشور در جهت باز کردن پنجره‌ای جدید در پرداختن به موضوع اربعین و سید الشهدا در کل دنیا توانست گام موثری بردارد. 

وی افزود: ارتباط با همه دفاتر و ارائه گزارش عزاداری‌های اربعین از سرتاسر دنیا نشان دهنده آن است که عشق به سیدالشهدا در تمام دنیا جاری است میزان مخاطب در فضای مجازی، تلوبیون و سپهر در ایام اربعین به بیش از یک و نیم میلیون بیننده در روز هم رسید و تلوبیون از نظر بیننده در این خصوص رکورد زد. خوشبختانه استقبال خوبی از این تلویزیون اینترنتی بعمل آمد. 

مدیر شبکه تلویزیونی اربعین گفت: در دهه آخر صفر با توجه فرصت باقیمانده و مظلومیت پیامبر، تمرکز این تلویزیون به روی شخصیت و جایگاه پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌باشد و با اندیشمندان مطرحی از سرتاسر دنیا در رابطه با شخصیت و جایگاه نبی مکرم به گفتگو می‌پردازیم که در فضای مجازی منشر می‌شود و تصاویری از حرم نبوی برای عرض ارادت از راه دور از شبکه اربعین پخش می‌شود. 

تلویزیون اینترنتی اربعین با طراحی یک کنداکتور جامع ۶ تا ۱۰ ساعته، در روز با پوشش تصویری زنده از مسیرهای پیاده روی و ارائه گزارش‌های خبری از عتبات عالیات فعالیت خود را آغاز کرد. 

با راه اندازی استودیوهای مختلف در کربلا و مسیر راهپیمایی و همچنین یک استودیو در تهران، مراسم راهپیمایی اربعین با شکوه هر چه بیشتر و با هدف عمق بخشیدن به آن از طریق تلویزیون اینترنتی اربعین پخش شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز