«هشتگ» با اجرای حسین رفیعی روی آنتن شبکه دو
برنامه «هشتگ» به طراحى و تهیهکنندگى رضا سبحانى و اجراى حسین رفیعى بزودى روى آنتن شبکه دوم سیما میرود.
به گزارش ایلنا، این برنامه که به صورت تخصصى و آسیبشناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى مىپردازد، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد. مخاطب «هشتگ» طیف گستردهاى از جامعه ایرانى بوده که امروزه از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى استفاده میکنند.
برنامه ترکیبى «هشتگ» شامل بخشهاى مختلفى از جمله گفتوگوى استودیویى با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتمهاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهاى اینفوگرافى است.
«هشتگ» تلاش دارد تا با ارائه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند.
در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.
«هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.