خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی هیات انتخاب نمایشگاه «افسانه هیرکانی»

اعلام اسامی هیات انتخاب نمایشگاه «افسانه هیرکانی»
کد خبر : ۱۵۴۵۶۴۸

هیات انتخاب نمایشگاه گروهی «افسانه هیرکانی: پاسداشت گونه‌های در خطر» با حضور چهره‌های هنری معرفی شد.

به گزارش ایلنا، هیاتی متشکل از چهره‌های هنری از رشته‌های مختلف به بررسی آثار رسیده به نمایشگاه «افسانه هیرکانی: پاسداشت گونه‌های در خطر» با موضوعات «افسانه و اساطیر» و «آگاهی از خطر انقراض» می‌پردازند. 

در این هیات، پریوش گنجی (نقاش و طراح پارچه)، آرمان آرین (نویسنده و پژوهشگر)، اشکان رهگذر (کارگردان و مؤسس استودیو هورخش)، کیومرث سفیدی (نویسنده و محقق محیط‌زیست)، کیوان عسگری (نقاش و تصویرگر)، علی نجفی زاده (کارگردان و مدیر هنری)، حسام‌الدین جلالی (طراح لباس)، کریم عظیمی (کارگردان و تهیه‌کننده سینما)، ناصر نصیری (طراح گرافیک و شاعر)، پرویز آذرتاش (آهنگساز و نوازنده)، رضا منجزی (هنرمند، پژوهشگر، مدرس)، محمود مکتبی (هنرمند، متصدی بین رشته‌ای)، افسانه جوادپور (هنرمند، کیوریتور، مدرس) و رضا عیسی‌پور (هنرمند، عکاس، مدرس) به‌عنوان اعضای هیات انتخاب حضور دارند. 

سولماز ایمانی، طراح پارچه، تصویرگر و مدرس مدیریت هنری این رویداد را با همکاری شبکه تشکل‌های محیط زیستی و منابع طبیعی کشور برعهده دارد. همچنین سمیه شیخی، طراح پارچه و لباس و مدرس، دبیر اجرایی این رویداد است. 

این نمایشگاه گروهی در بخش‌های هنرهای تجسمی (گرافیک، نقاشی، تصویرسازی، کاریکاتور، عکاسی و حجم)، فشن (طراحی لباس، آکسسوری و پارچه سازی)، سینما (فیلم کوتاه، ویدئو آرت)، نمایش (اجرای کوتاه، پرفورمنس آرت)، انیمیشن کوتاه، ادبیات داستانی و نمایشی (داستان کوتاه، فیلمنامه کوتاه)، موسیقی (آهنگسازی) و هنر محیطی برگزار خواهد شد. 

هر هنرمند در هر بخش می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند و مهلت ارسال آثار برای بازبینی اولیه تا ۳۰ آبان است. 

نمایشگاه گروهی «جنگل‌های هیرکانی» در استان‌های میزبان گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، سمنان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و تهران برگزار خواهد شد. قابل ذکر است آثاری که از مواد پایدار و الهام گرفته از طبیعت هیرکانی بهره برده باشند، در اولویت هستند. 

علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال آثار با ایمیل hyrcanianlegend@gmail. com در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز