خبرگزاری کار ایران

از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛

فراخوان شرکت در نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا ۲۰۲۵ منتشر شد

فراخوان شرکت در نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا ۲۰۲۵ منتشر شد
کد خبر : ۱۵۴۵۲۹۰

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فراخوان دعوت از فعالان و کنشگران صنعت گردشگری کشور برای شرکت در چهل و پنجمین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) اسپانیا را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، چهل و پنجمین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) اسپانیا از سوم تا هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۳ با حضور فعالان حوزه گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها و صنایع وابسته از کشورهای مختلف در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در پایتخت کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و به نمایندگی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زمینه حضور قدرتمند و با شکوه فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم می‌کند.

بر اساس فراخوان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، مناطق آزاد تجاری، اقامتگاه‌های بومگ‌ردی، تولیدکنندگان صنایع‌دستی و سایر صنوف مرتبط با صنعت گردشگری برای حضور در نمایشگاه FITUR  ۲۰۲۵، می‌توانند از یکم آبان تا ۱۵ آذر به وب سایت نمایشگاه‌های کانون به نشانی www.persiavisit.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۵۱۰۱۶۲-۰۲۱ داخلی ۶۳۲ تماس بگیرند.

نمایندگان ایران، هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور با ارائه اقلام فرهنگی، تبلیغاتی، نمایش و فروش تولیدات صنایع‌دستی و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور دست‌اندرکاران صنعت گردشگری دیگر کشورها، برای معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار ایران در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی تلاش می‌کنند.

نمایشگاه فیتور اسپانیا که به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا شناخته می‌شود، فضای تجاری مناسبی برای حضور، گردهمایی و ملاقات‌های متعدد و مفید در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی، گردانندگان تورها، هتل‌ها، مشاوران و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز