خبرگزاری کار ایران

دبیر نهمین جشنواره فیلم شهر و محله منصوب شد

دبیر نهمین جشنواره فیلم شهر و محله منصوب شد
کد خبر : ۱۵۴۳۷۴۹

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران طی حکمی مریم پیرکاری، مدیرعامل موسسه تصویر شهر را به‌ عنوان «دبیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم شهر و محله» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران طی حکمی مریم پیرکاری مدیرعامل موسسه تصویر شهر را به عنوان «دبیر نهمین جشنواره فیلم شهر و محله» منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تخصص سرکار عالی، بدین وسیله به موجب این حکم به عنوان دبیر «نهمین جشنواره بین المللی فیلم شهر و محله» منصوب می شوید.  

با عنایت به نقش ارزنده این جشنواره به عنوان مهمترین و تنها رویداد حرفه‌ای سینمایی در حوزه مدیریت شهری و معرفی پایتخت، انتظار دارم با استفاده از تجربیات و ظرفیت دوره های گذشته و شعار «شهر تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام»، با هدف کشف و معرفی استعدادها و ثبت آثار خلاقانه و زیبا و تأثیرگذار از زوایای مختلف شهر و محلات، با بهره برداری از ظرفیت های گران¬سنگ مدیریت شهری و همکاری و هماهنگی با ارکان سازمان، این رویداد مهم را به عنوان یکی از ماندگارترین و موثرترین اقدامات فرهنگی کشور معرفی نموده و با تمرکز بر احیای فرهنگ محله و غبارزدایی از توان و انرژی بی پایان سنت های شهروندی و زندگی شهری در تهران، یکی از کارآمدترین ظرفیت های رشد و تربیت مدنی جامعه اسلامی را مجددا فعال نمایید.

جلب مشارکت حداکثری برای ترسیم و ترویج الگوی مناسب زندگی شهری و صنعتی منطبق با فرهنگ ایرانی- اسلامی با تاکید بر اصول اخلاقی در چارچوب خانواده و زندگی جمعی با همراهی ویژه نوجوانان و جوانان مستعد، مورد تاکید است.

توفیقات روز افزون سرکارعالی را از خداوند منان مسالت می نمایم.».

مهرداد باقری / رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز