خبرگزاری کار ایران

«یادگار جنوب» به اکران آنلاین رسید

«یادگار جنوب» به اکران آنلاین رسید
کد خبر : ۱۵۴۳۲۷۶

فیلم «یادگار جنوب» ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری که به تازگی اکران آن در سینماها به پایان رسید به صورت اختصاصی در فیلیمو اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیلم یادگار جنوب با بازی الناز شاکردوست، وحید رهبانی و صابر ابر یکی از آثار چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر چهارشنبه 25 مهر ساعت 20 به صورت اختصاصی در سینمای آنلاین فیلیمو اکران شود.  

این فیلم یک عاشقانه متفاوت است که در فضایی خاص روایت می‌شود؛ یک ازدواج متفاوت و داستانی معمایی در دل پیچیدگی‌های فساد و قاچاق... دختر و پسری سالهاست عاشق یکدیگرند؛ برادر دختر جلوی ازدواج آنها را می‌گیرد. دختر دست به خودکشی می‌زند و به کما می‌رود و اکنون وحید دنبال یافتن راهی برای بودن در کنار معشوقه‌اش است، در حالی که توطئه‌ای قرار است زندگی وی را بیش از پیش تحت تاثیر قرار دهد.

وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی با حضور سحر دولتشاهی و صابر ابر بازیگران فیلم سینمایی «یادگار جنوب» هستند. 

از دیگر عوامل این سینمایی، می‌توان به تهیه‌کننده: مجتبی رشوند، مجری طرح: سعید زمانیان، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، صدابردار: امیرنوبخت، تدوین: پویان شعله‌ور، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، جانشین تهیه: سید مهدی مرتضایی، مدیر تولید: محمدرضا دلنوازی، طراح چهره‌پردازی: مونا جعفری، طراح صحنه: محمد حسین کرمی، طراح لباس: سارا سمیعی، رنگ‌آمیزی تصاویر: مهران دوستی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولی‌خانی، مدیر برنامه‌ریزی: صالح جوان، دستیاراول کارگردان: رضا عزیزی، منشی صحنه: مرجان تاجیک اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز