خبرگزاری کار ایران

تقدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تقدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
کد خبر : ۱۵۳۷۷۲۸

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی علمیات غرور آفرین و موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ از شورای عالی امنیت ملی و قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران به ویژه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ (سجده/۲۲)

خداوند عزیز و منتقم را شاکریم که شاهد عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ به دستور شورای عالی امنیت ملی و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی بوده‌ایم.

به دنبال اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی، با ترور مستشاران ایرانی در سوریه، لبنان و با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در شهادت شهید والامقام محمدرضا زاهدی، شهید بزرگوار اسماعیل هنیه در تهران و پس از آن با ترور رهبران و فرماندهان حزب‌الله لبنان به ویژه مجاهد کبیر و جان‌برکف جبهه مقاومت، شهید سیّد حسن نصرالله و مستشار دلاور ایرانی سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، همزمان با قتل و عام مردم مظلوم لبنان و فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌پناه، حقوق مشروع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده و پاسخ مقتضی را ضروری نمود.

رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب و حامیان بین المللی و منطقه‌ای آن، علی‌الخصوص حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار باید بدانند، ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته هیچ گاه آغازگر هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود لکن در دفاع از حق مشروع خود در مقابل هر تجاوز و تعرّضی با صلابت و قدرت مثال زدنی کوتاه نمی‌آید و هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند.

امید است این پیروزی که با نصرت الهی همراه بوده تا نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ادامه یافته و به زودی شاهد فتح سرزمین فلسطین و آزادسازی قدس شریف باشیم.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

۱۱مهرماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز