خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی منطقه ویژه‌ در میرجاوه به دلیل همجواری با پاکستان

راه‌اندازی منطقه ویژه‌ در میرجاوه به دلیل همجواری با پاکستان
کد خبر : ۱۵۳۰۳۱۱

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به آغاز طرح‌های بلند مدت برای توسعه استان در کنار دریا گفت: طرح‌های گردشگری، تفریحی، خدماتی و ... برای شهرستان‌های جنوبی استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، محمد کرمی در حاشیه جلسه با تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی بر تسریع در انجام کارها و پیگیری جدی امور تاکید کرد و گفت: روند پیشرفت و مراحل انجام پروژه‌ها و طرحهای عمرانی بایستی به طور دقیق نظارت شود تا مورد سوء استفاده برخی قرار نگیرد.

استاندار سیستان وبلوچستان افزود: برای پیشگیری از بروز مشکلات با برنامه‌ریزی و طراحی دقیق زمین‌های طرح مسکن به مردم واگذار گردد.

او تصریح کرد: طرح و نقشه کمربندی زاهدان در اختیار شهرداری قرار بگیرد، همچنین در زمینه گسترش فضای سبز به خصوص ورودی‌های شهر حتماً اقدامات لازم انجام شود.

کرمی بیان کرد: ادارات در زمینه زیباسازی و اجرای طرح‌های شهری همکاری لازم را برای رونق شهر داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش کارخانه‌ها و صنایع شهر زاهدان به عنوان یک شهر صنعتی در آینده معرفی خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: با توجه به معادن مس و طلا در استان باید واحدهای تولیدی ساخت طلا در سیستان و بلوچستان رونق بگیرد.

کرمی بیان کرد: با توجه به تعهدات معادن باید کارخانه‌های فراوری مواد معدنی در سطح استان ایجاد شود که برخی از این کارخانه‌ها خریداری شده و در حال راه‌اندازی هستند که با راه اندازی این کارخانه‌ها شاهد تحول استان خواهیم بود.

او تصریح کرد: شهر زاهدان مرکز تردد بسیاری از استان‌ها و کشورهای همجوار است و نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و طراحی لازم برای گسترش این شهر است.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: برنامه ریزی شده در میرجاوه به دلیل همجواری با کشور پاکستان، منطقه ویژه‌ای در این شهرستان راه‌اندازی شود.

کرمی با اشاره به آغاز طرح‌های بلند مدت برای توسعه استان در کنار دریا افزود: طرح های گردشگری، تفریحی، خدماتی و... برای شهرستان های جنوبی استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز