خبرگزاری کار ایران

شهاب شادابی مطرح کرد؛

با پوکر به نمایش خانگی می‌آیم/ به خانه اولم تئاتر برمیگردم

با پوکر به نمایش خانگی می‌آیم/ به خانه اولم تئاتر برمیگردم
کد خبر : ۱۵۱۸۱۶۲

شهاب شادابی از حضور در سریال «پوکر» خبر داد و گفت: پس از این سریال قصد دارم به خانه اولم تئاتر برگردم.

به گزارش ایلنا، شهاب شادابی بازیگر تئاتر و سینما با اشاره به فاصله یک ساله‌اش از حضور در عرصه بازیگری اظهار کرد: پس از این یک سال که برایم بیشتر به تغییر بینش و مطالعه گذشت و قصد داشتم از حضور در آثار تصویری کمی فاصله بگیرم به تهران برگشتم و به دعوت شهاب حسینی به مجموعه «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی پیوستم که از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

شادابی اظهار کرد: در این سریال نقش کوتاهی دارم و با وجود کوتاه بودن نقش همکاری با شهاب حسینی که برای من همیشه الهام‌بخش بوده و همچنین بازی در کنار امین حیایی برایم جذاب بود و این دعوت را پذیرفتم. 

این بازیگر درباره نقشش در سریال «پوکر» گفت: نقش من در ابتدا یک نقش خشن و دوست‌داشتنی بود که به صلاح‌دید شهاب حسینی و کارگردان عوض شد و نقش یک مهندس را بازی کردم که البته به دلایلی این نقش کم‌رنگ‌تر شد. این سریال یک درام رازآلود و ماجراجویانه است. علاوه بر این سریال «گذرگاه» را هم آماده پخش دارم که به زودی از تلویزیون پخش می‌شود.

وی افزود: پس از سریال «پوکر» تصمیم گرفتم به تئاتر برگردم که خانه اصلی من است. چندی پیش فیلم «توچال» اکران شد که در آن اثر ایفای نقش کرده‌ام و به دعوت بنده این فیلم سینمایی را با مسعود دلخواه به تماشا نشستم و بعد از مطرح کردن قصدم برای بازگشت به تئاتر، ایشان من را به یک کار دانشجویی با دوستانی که عموما به تازگی وارد عرصه تئاتر شده‌اند، دعوت کرد و تمرینات نمایشنامه‌خوانی را آغاز کردیم و در نهایت نمایشنامه‌خوانی «قیمت آهن چند است؟» که یکی از آثار برشت است به کارگردانی مسعود دلخواه فردا در خانه هنر اجرا می‌شود.

شادابی خاطرنشان کرد: برای من بسیار خوشحال‌کننده است که به خانه خودم تئاتر برگشته‌ام. نمایشنامه‌خوانی واقعا کار سختی است چرا که بازیگر باید با صدای خودش فضاسازی را ایجاد کند و می‌تواند برای بازیگر در این زمینه درسی بسیار مفید باشد. به زودی دو پرفورمنس تئاتر را نیز کارگردانی خواهم کرد که تجربه تازه‌ای در تئاتر خواهد بود و در مراحل ابتدایی است.

این بازیگر در پایان اظهار کرد: همکاری با جوانان بسیار لذتبخش است و وقتی هنرمند باتجربه‌ای چون مسعود دلخواه این همکاری را رقم می‌زند برای این جوانان می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای باشد و برای من فرصتی است تا از علم و تجربه ایشان بهره‌مند شوم. خوشحالم که در این کار با مسعود دلخواه که کارگردانی با کوله‌باری از علم و تجربه است همکاری دارم. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز