دو کتاب در حوزه کنشگری و استراتژی برند منتشر شد
دو کتاب کنشگری برند تلاش برای نمایش پیشرفته جنبشهای اجتماعی در تبلیغات و برند نقشهی راه و استراتژی با ترجمه گره مترجمان انتشارات دهکده هوسم و شهاب حاتمی منتشر شدهاند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب کنشگری برند تلاش برای نمایش پیشرفته جنبشهای اجتماعی در تبلیغات در ۱۷۰ صفحه به بهای ۲۲۵۰۰۰۰ و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.
درباره این کتاب آمده است: کنشگری برند آمده است تا باقی بماند و پیامهایش بسیار فراتر از مسایل سیاسی و خاصتر از همکاریهای سست تبلیغاتی برندهای قدیمی برای تونمندسازی زنان، صلح یا آزادی است.
در پشت جلد کتاب هم میخوانیم:
برندها و آژانسهای تبلیغاتی همواره از انرژی فرهنگی جنبشهای اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات خود استفاده کردهاند. کتاب حاضر چکیدهی تحقیقاتی است از خانم راشل بنر که در آن تلاش شده نشان داده شود که برندها و آژانسهای تبلیغاتی همواره از انرژی فرهنگی جنبشهای اجتماعی برای برقرای ارتباط با مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات خود استفاده میکنند. این کتاب به قطع ارتباط تلاقی جنبشهای اجتماعی و بازاریابی و به نادیده گرفته شده آن توسط فعالان صنعت تبلیغات میپردازد و به تبلیغ کنندگان کمک میکند تا به گفتمان انتقادی پیرامون جنبشهای اجتماعی و برندها توجه کنند چراکه منجر به موفقیت صنعت تبلیغات و ایجاد اتحادی پیشرو با جنبشهای اجتماعی میشود.
برند نقشهی راه و استراتژی
کتاب برند نقشهی راه و استراتژی اثر دیگری از گره مترجمان انتشارات دهکده هوسم به قلم کارن تایبر لیلند است که در ۵۰۰ نسخه و به بهای ۲۸۵۰۰۰۰ و ۲۹۵ صفحه منتشر شده است.
توماس دبیلو (تاجر و مدیر سابق بازاریابی و روابط خارجی شرکت پژو فرانسه) درباره این کتاب نوشته است: دیدگاه پویا و بیپرده آقای کارن لیلند به وضوح به شما نشان میدهد که چگونه میتوان برند شخصی خود را با استفاده از سرمایه بصری، فکری و احااس به طور موثر عملی کنید. بصیرت و راهنماییهای گام به گامی که ایشان درباره چگونگی تمایز خود به عنوان یک برند و افزایش سرمایه برندتان ارایه میکنند در دنیای برندسازی فرارقابتی امروز به جا و ضروری است. این کتاب باید توسط کسانی که میخواهند با بهرهگیری از خلاقیت و با ارتقای ویژگیهای برند خود و ارتباط معنادار با تمام پتانسیل برند خود در میان شلوغلیها متمایز شوند، خوانده شود.
آماده باش- هدف بگیر - برند بساز، برند شخصی شما در عمل و ساخت مدیر و یک شرکت برندمحور فصلهای مختلف کتاب را به خود اختصاص دادهاند.