خبرگزاری کار ایران

دو کتاب در حوزه کنشگری و استراتژی برند منتشر شد

دو کتاب در حوزه کنشگری و استراتژی برند منتشر شد
کد خبر : ۱۵۱۷۵۱۵

دو کتاب کنشگری برند تلاش برای نمایش پیشرفته جنبش‌های اجتماعی در تبلیغات و برند نقشه‌ی راه و استراتژی با ترجمه گره مترجمان انتشارات دهکده هوسم و شهاب حاتمی منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب کنشگری برند تلاش برای نمایش پیشرفته جنبش‌های اجتماعی در تبلیغات در ۱۷۰ صفحه به بهای ۲۲۵۰۰۰۰ و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.

دو کتاب در حوزه کنشگری و استراتژی برند منتشر شد

درباره این کتاب آمده است: کنشگری برند آمده است تا باقی بماند و پیامهایش بسیار فراتر از مسایل سیاسی و خاص‌تر از همکاری‌های سست تبلیغاتی برندهای قدیمی برای تونمندسازی زنان، صلح یا آزادی است.

در پشت جلد کتاب هم می‌خوانیم:

برندها و آژانس‌های تبلیغاتی همواره از انرژی فرهنگی جنبش‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات خود استفاده کرده‌اند. کتاب حاضر چکیده‌ی تحقیقاتی است از خانم راشل بنر که در آن تلاش شده نشان داده شود که برندها و آژانس‌های تبلیغاتی همواره از انرژی فرهنگی جنبش‌های اجتماعی برای برقرای ارتباط با مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. این کتاب به قطع ارتباط تلاقی جنبش‌های اجتماعی و بازاریابی و به نادیده گرفته شده آن توسط فعالان صنعت تبلیغات می‌پردازد و به تبلیغ کنندگان کمک می‌کند تا به گفتمان انتقادی پیرامون جنبش‌های اجتماعی و برندها توجه کنند چراکه منجر به موفقیت صنعت تبلیغات و ایجاد اتحادی پیشرو با جنبش‌های اجتماعی می‌شود.

برند نقشه‌ی راه و استراتژی

کتاب برند نقشه‌ی راه و استراتژی اثر دیگری از گره مترجمان انتشارات دهکده هوسم به قلم کارن تایبر لی‌لند است که در ۵۰۰ نسخه و به بهای ۲۸۵۰۰۰۰ و ۲۹۵ صفحه منتشر شده است.

دو کتاب در حوزه کنشگری و استراتژی برند منتشر شد

توماس دبیلو (تاجر و مدیر سابق بازاریابی و روابط خارجی شرکت پژو فرانسه) درباره این کتاب نوشته است: دیدگاه پویا و بی‌پرده آقای کارن لی‌لند به وضوح به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان برند شخصی خود را با استفاده از سرمایه بصری، فکری و احااس به طور موثر عملی کنید. بصیرت و راهنمایی‌های گام به گامی که ایشان درباره چگونگی تمایز خود به عنوان یک برند و افزایش سرمایه برندتان ارایه می‌کنند در دنیای برندسازی فرارقابتی امروز به جا و ضروری است. این کتاب باید توسط کسانی که می‌خواهند با بهره‌گیری از خلاقیت و با ارتقای ویژگی‌های برند خود و ارتباط معنادار با تمام پتانسیل برند خود در میان شلوغلی‌ها متمایز شوند، خوانده شود.

آماده باش- هدف بگیر - برند بساز، برند شخصی شما در عمل و ساخت مدیر و یک شرکت برندمحور فصل‌های مختلف کتاب را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز