خبرگزاری کار ایران

محمد خزاعی:

نقد و نظرات اهالی رسانه را همواره سازنده دیده‌ام

نقد و نظرات اهالی رسانه را همواره سازنده دیده‌ام
کد خبر : ۱۵۱۶۸۳۸

محمد خزاعی در نشستی صمیمی با خبرنگاران، نقد و نظرات اهالی رسانه را سازنده خواند و تاکید کرد: در این سه سال همواره از نقد و نظرات اهالی رسانه استفاده کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی دوشنبه شب ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در نشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع باغ زیبا اظهار داشت: روزهای پایانی دولت است و وظیفه داشتم قبل از تمام شدن این مسئولیت قدردان خبرنگاران باشم. این به معنای رفتن من از سازمان سینمایی نیست. مسئولیت من در دولت سیزدهم تمام شد.

وی افزود: اتفاق‌هایی در حوزه سینما و سازمان سینمایی در دولت سیزدهم افتاد که تاکنون تجربه نشده بود. اتفاقات ۱۴۰۱ و شورای صنفی و اکران فیلم مرحوم مهرجویی و ... نمی‌دانستم و پیش‌بینی هم نمی‌کردم اما می‌دانستم با تعامل می‌شود اتفاقات خوب رقم زد. آرامش ما از مهر ماه گذشته آغاز شد که توانستیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

وی گفت: از من خواسته بودند برنامه هشت ساله طراحی و برنامه‌ریزی کنم و بر اساس آن راهبردها برنامه‌های سالانه را ابلاغ می‌کردیم که ۷۵ درصد این برنامه‌ها اجرایی شد و بقیه هم اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان سینمایی اظهار داشت: اکران‌ آثار ایرانی در خارج از کشور مدون شده بود و بر اساس توسعه زیرساخت‌ها به تعداد مخاطبان ما هم اضافه می‌شد. یک سری برنامه‌ها عملیاتی و بقیه به آینده موکول شد.

خزاعی تاکید کرد: این مراسم گزارش عملکرد یا خداحافظی من نیست بلکه این مراسم روز خبرنگار و پاسداشت ۳ سال همکاری با شما در دولت سیزدهم است. من همواره در این سال‌ها نقدهای شما را سازنده می‌دیدم. گاهی نقدها را جدا می‌کردیم که مطالعه کنیم. خیلی از نقدها را استفاده می‌کردیم و درباره آن‌ها تصمیم می‌گرفتیم. سال ۱۴۰۱ سالی بود که همه اهالی رسانه فارغ از جناح‌بندی‌های مختلف همراه ما بودند و همه همت کردند تا جشنواره فیلم فجر تعطیل نشود. از این بابت از شما تشکر می‌کنم.

در این نشست، حبیب‌ ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز