خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون گردشگری کشور انجام گرفت:

معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در ویتنام

معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در ویتنام
کد خبر : ۱۵۰۰۲۹۷

برای نخستین بار رویداد معرفی ظرفیت‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران یا Road show و نشست B۲B با حضور معاون گردشگری کشور، هیات همراه و فعالین بخش خصوصی با هدف توسعه روابط گردشگری دوسویه در کشور ویتنام برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، نظر به لغو روادید یکطرفه جمهوری اسلامی ایران با ۲۸ کشور جهان، برنامه‌ریزی و اقدام به منظور برگزاری نشست معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان (Road show) در کشورهای مقصد در دستور کار قرار گرفته است. از این رو معاونت گردشگری با همکاری فعالین بخش خصوصی نسبت به برگزاری رود شو و جلسات B۲B در جنوب شرق آسیا و کشور ویتنام اقدام کرده است. 

در این نشست که با سخنرانی و حضور علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مسلم شجاعی مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و نیز فعالین بخش خصوصی برگزار شد، بیش از ۸۰ شرکت گردشگری از کشور ویتنام حضوری پررنگ داشتند و معاون وزیر گردشگری و ورزش این کشور نیز با مشارکتی بالا حضور یافت. 

در نشست رود شو که با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در کشور ویتنام برگزار شد، تجربیات برخی از ویتنامی‌ها که به ایران سفر کرده بودند نیز مطرح و کشورمان به عنوان مقصدی جذاب و دارای ابعاد متنوع در گردشگری مطرح شد. همچنین بسته‌های تبلیغاتی آماده شده توسط دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت نیز میان مخاطبان ویتنامی توزیع و توضیحات تکمیلی درباره محصولات متعدد صنعت گردشگری کشور ارائه شد. 

در ادامه این نشست پس از سخنرانی معاون گردشگری کشورمان و معاون گردشگری و ورزش کشور ویتنام، پاورپوینتی که نریشن آن به کمک هوش مصنوعی به زبان ویتنامی تهیه شده بود، پخش شد و در ادامه فعالین گردشگری دو کشور با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

گفتنی است این نشست، نخستین رودشو جمهوری اسلامی ایران در شرق آسیا بود و طی روزهای آتی در مالزی و اندونزی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز