آمادگی ایرلاینها برای انتشار محتواهای گردشگری
دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزرات میراثفرهنگی، در نشست هماندیشی با مدیران روابطعمومی هواپیماییهای مطرح کشور، زمینههای همکاری در نشر محتواهای گردشگری در ایرلاینها را با هدف توسعه گردشگری کشور مورد بررسی قرار داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابطعمومی معاونت گردشگری، مسلم شجاعی مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و رییس نشست هماندیشی با مدیران روابطعمومی هواپیمایی کشور هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تعامل با ایرلاینهای مطرح در راستای انتشار محتواهای تولید شده جهت معرفی ظرفیتهای گردشگری کشورمان به مسافران و گردشگران خارجی عنوان کرد.
او با تشریح فرصتهای همکاری در راستای اطلاعرسانی ایران، به پخش محتواهای ویدئویی در زمان پرواز، اینفلوئنسر مارکتینگ و نیز road show به معنای برپایی نشستها و رویدادهای معرفی ظرفیتهای گردشگری با همکاری ایرلاینها اشاره کرد.
شجاعی یکی از دستاوردهای مهم دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را تولید محتوا در مضامین مختلف از جمله توانمندیهای گردشگری سلامت، ورزشی، فرهنگی، خوراک و غیره عنوان کرد و ایجاد پلهای ارتباطی با بخشهای مرتبط با گردشگران را در راستای انتشار محتواهای مذکور و انتقال به مخاطبان اصلی از اولیتهای اجرایی خواند .
همچنین در این نشست با نمایش نمونههای پخش محتوا در ایرلاینهای خارجی و موفقیت در معرفی مقاصد گردشگری دنیا، نتیجه تعامل و همکارهایهای پیش رو با ایرلاینهای داخلی، با دستاوردهای گستردهای پیشبینی شد.
گفتنی است در این نشست هر یک از مدیران و نمایندگان روابطعمومی ایرلاینهای مطرح کشور از جمله آسمان، کیش ایر، سپهران و غیره با مطرح کردن ظرفیتهای تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان خود نسبت به انتشار محتواهای معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران اعلام آمادگی کردند.
شایان ذکر است ایرلاینهایی که پرواز از یا به کشورهای خارجی داشتهاند، در این نشست حضور داشتند.