خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت‌های ارکستر «نوای آفتاب» در سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۸۰۹

نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام

ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، اولین کنسرت خود را در قالب رویدادی بدون کلام روی صحنه خواهد برد.

به گزارش ایلنا، ارکستر نوای آفتاب در نخستین فعالیت هنری خود در سال ۱۴۰۳، کنسرتی بدون کلام را اجرا خواهد کرد. 

امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد ماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد. 

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت الشعاع محبوبیت یاعدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند. 

ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم. 

طبق اعلام روابط عمومی ارکستر، قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز