خبرگزاری کار ایران

معرفی منابع سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۹۸

منابع سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی حاوی ۵ عنوان کتاب با موضوع امام رضا (علیه السلام) و ۴ عنوان کتاب با محوریت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در راه کتابخانه‌های عمومی کشور است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پس از رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، برای استفاده اعضا و مخاطبان از فرصت تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، با پیگیری اداره‌کل تأمین منابع کتابخانه‌ها، منابع این دوره از جشنواره در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و ابتدای سال ۱۴۰۳ به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شد. 

این بسته حاوی ۵ عنوان کتاب با موضوع امام رضا (علیه السلام) و ۴ عنوان کتاب با محوریت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) است. 

منابع سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور است

بر این اساس ۹ کتاب «لالا لالا کبوتر بال داره» سروده علی محمد مؤدب، «لشکر کلمات» نوشته مریم کوچکی، «به شرط آفتاب» نوشته لیلا شمس، «سفر به قلعه خورشید» نوشته رقیه بابایی، «پاسخ‌های امام رضا (ع) به چهل پرسش قرآنی» اثر جمعی از نویسندگان، «بچه‌ها سلام!» نوشته سیدمحمد مهاجرانی، «ده قصه از حضرت محمد (ص)» نوشته محمدرضا سرشار، «چهره تو قبله هر شاعر است» نوشته کمال السید و «به امین بگو دوستش دارم» نوشته مریم راهی در ۶۷۵۰۰ نسخه، به ۳۶۶۰ کتابخانه عمومی اعم از نهادی و مشارکتی ارسال شده است. 

گفتنی است، این منابع از ۶ ناشر شامل به نشر، شهید کاظمی، قدیانی، جمکران، کتاب نیستان و مدرسه خریداری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز