خبرگزاری کار ایران

روزنوشت‌های یک‌وکیل دادگستری در یک کتاب

روزنوشت‌های یک‌وکیل دادگستری در یک کتاب
کد خبر : ۱۴۲۲۶۹۸

«یک‌وکیل و صد تجربه» روزنوشت‌های یک‌وکیل دادگستری است که به صورت کتاب منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «یک‌وکیل و صد تجربه؛ روزنوشت‌های یک‌وکیل دادگستری» نوشته رضا اسفندیاری به همت انتشارات دهکده هوسم در ۳۳۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۷۰ هزار تومان منتشر شده است. 

این‌کتاب دربرگیرنده روزنوشت‌های اتفاقات و وقایع حقوقی است که برای یک‌وکیل دادگستری رخ داده‌اند. رضا اسفندیاری به‌عنوان مولف کتاب می‌گوید مطالب این‌کتاب، صرفا خاطره نیستند بلکه بیان تجربیات روزانه از پرونده‌ها و جریاناتی هستند که در محیط دادگاه‌ها و دادسراها اتفاق می‌افتند تا کارآموزان و حتی وکلایی که تجربه کمتری در کار وکالت دارند، بتوانند از آن‌ها بهره علمی و عملی ببرند. در این نوشته‌ها سعی شده روند هر پرونده آن‌طور که در عمل اتفاق افتاده بیان شود تا آن‌چه در دادگاه یا دادسرا می‌گذرد به‌طور واقعی در ذهن مخاطب ترسیم شود. 

روزنوشت‌های این‌کتاب از ۵ فروردین ۱۴۰۲ با دعوی بانکی آغاز شده و در ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ که ادامه پرونده‌های آقای ش است به پایان می‌رسند. در این کتاب با روزنوشت‌های «دعوی بانکی - دادخواست ابطال شرط سود مازاد بر مقررات قانونی»، «دعوی ابطال سندی که با استفاده از وکالت‌نامه مقدم بنام خریدار تنظیم شده است (بخش اول)»، «پرونده‌های آقای د»، «دعوی ابطال سندی که با استفاده از وکالت‌نامه مقدم بنام خریدار تنظیم شده است (بخش دوم)»، «پرونده‌های آقای ک / دعوای ابطال رای داور»، «پرونده‌های آقای خ / پرونده رفع تعهد ارزی در تعزیرات و دیوان عدالت اداری»، «پرونده‌های آقای خ / شکایت علیه بانک»، «دعوی تایید فسخ مشارکت در ساخت»، «شکایت انتظامی علیه یک‌قاضی»، «پرونده‌های آقای ش/ دعوای خلع ید ملک مشاعی»، «چگونگی تامین هزینه اقدامات حقوقی در جهت رفع تحریم اشخاص ایرانی توسط آمریکا»، ادامه پرونده‌های آقای ش/ اجرت‌المثل ایام تصرف»، «اعلام جرم علیه من به‌عنوان یک وکیل!»، «دعوای مطالبه وجه» و «ادامه پرونده‌های آقای ش/ دستور فروش ملک مشاعی». همراه می‌شوید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز