خبرگزاری کار ایران

کتاب «دکترین‌های مدیریت پایدار» منتشر شد

کتاب «دکترین‌های مدیریت پایدار» منتشر شد
کد خبر : ۱۴۱۷۹۵۲

کتاب «دکترین‌های مدیریت پایدار» با معرفی دکترین‌های تعاون، ترویج، صداقت، توسعه پایدار، توسعه اجتماعی، توسعه چند جانبه، قاعده مندسازی، تنظیم، تولید ثروت و اقتصاد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «دکترین‌های مدیریت پایدار» نوشته هوشنگ ایروانی به همت نشر پازینه با قیمت ۵۵۰ هزار تومان در شمارگان هزار نسخه منتشر و روانه بازار کتاب شده است. 

این کتاب موضوعات دکترین‌ها، تعاون، ترویج، صداقت، توسعه پایدار، توسعه اجتماعی، توسعه چند جانبه، قاعده مندسازی، تنظیم، تولید ثروت و اقتصاد را در بر می‌گیرد. 

منظور از دکترین بدنه‌ای از اصول است که برای شناساندن و درک عمیق یک مفهوم طراحی می‌گردد. بیانه‌ای از دستورالعمل‌ها و رهنمودهایی است که برای شناساندن و یا شناختن یک رویکرد دارای کاربرد است. دکترین در حقیقت ارائه یک نظام فکری است. دکترین‌ها می‌توانند علمی، سیاسی و یا فلسفی باشند. ضرورت پرداختن به دکترین این است که چهارچوبی از مبانی یک رویکرد شناسایی و ارائه می‌گردد. بر اساس هریک از دکترین‌ها می‌توان یک برنامه راهبردی را طراحی و تدوین نمود. 

هدف این کتاب نیز معرفی طیفی از دکترین‌های توسعه پایدار است. از روش اندیشه ورزی شامل، تفکر، تجربه، ترکیب، تحلیل، ارزش‌گذاری و معنی‌شناسی برای طراحی و تدوین هر یک از دکترین‌ها بهره برده شده است. 

هوشنگ ایروانی متولد سال ۱۳۲۴، شاعر معاصر و استاد بازنشسته پردیس کشاورزی و منابع طبیعی / دانشکده اقتصاد و توسعه کشاورزی است. وی دارایPh. D، ایالتی میشیگان، آموزش و پرورش مستمر ۱۳۵۶ ← ۱۳۵۹، Diplomat، ایالتی میشیگان، آموزش و پرورش مستمر بزرگسالان، ۱۳۴۹ ← ۱۳۵۱، M. S، ایالتی میشیگان، ترویج وآموزش کشاورزی ۱۳۴۸ ← ۱۳۵۰، کارشناسی، ایالتی میشیگان، مهندسی کشاورزی مکانیزاسیون ۱۳۴۲ ← ۱۳۴۷ است.

بیژن تلیانی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز