خبرگزاری کار ایران

آی‌فیلم به پیشواز اربعین می‌رود

آی‌فیلم به پیشواز اربعین می‌رود
کد خبر : ۱۳۹۴۰۰۵

به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، شبکه‌های آی‌فیلم عربی و آی‌فیلم دری «راز عاشقی» و «عصر روز دهم» را روی آنتن می‌برند.

به گزارش ایلنا، همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، شبکه آی‌فیلم با در نظر گرفتن تمهیداتی ویژه به استقبال این مناسبت آیینی می‌رود.

«راز عاشقی» عنوان فیلمی است که به مناسبت اربعین از شبکه آی‌فیلم عربی پخش خواهد شد. این فیلم برگرفته از سریال فاخر «مختارنامه» است.

در «راز عاشقی» ابن زیاد همه کسانی را که به مسلم بن عقیل پناه داده‌اند، به محبس می‌اندازد. یاران و دوستداران امام حسین (ع) از جمله میثم تمار که نمی‌توانند در مقابل این حرکات ابن زیاد ساکت بمانند، درصدد هستند تا خباثت‌های او را برملا کنند. میثم در محبس با مختار ثقفی که در بند است دیدار کرده، به او می‌گوید که برای انجام کاری بزرگ برگزیده شده است و….

«راز عاشقی» شنبه ۱۸ شهریور ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود و در ساعت‌های ۴:۳۰.۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

شبکه آی‌فیلم دری (آی‌فیلم۲) نیز فیلم سینمایی «عصر روز دهم» را روی آنتن می‌برد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی مجتبی راعی محصول سال ۱۳۸۷ است.

«عصر روز دهم» داستان یک زندگی است؛ زندگی معمولی یک ایرانی که در کربلا و نجف دنبال گمشده‌اش می‌گردد؛ گمشده‌ای که سال‌ها ندیده است، اما همچنان به آن عشق می‌ورزد. این فیلم، ماجرای دو خواهر است که در جریان جنگ تحمیلی از یکدیگر دور می‌افتند و بعد از سال‌ها باهم روبرو می‌شوند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته شده و بازیگرانی چون هانیه توسلی، احمد مهرانفر، زهره حمیدی، سلیمه رنگزن و آفرین عبیسی در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

«عصر روز دهم» پنجشنبه ۱۶ شهریور ساعت ۲۰:۰۰ از آی‌فیلم۲ پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۲:۰۰ و ۸:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز