وزیر فرهنگ تاکید کرد:
لزوم فعالیت ویژندهای پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار فعالیت ویژندهای پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی شد.
به گزارش ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی در بازدید از نخستین نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی ایران ویژند با بیان این مطلب به روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه مردم امروزه از فضای مجازی و درگاهها برای خرید مایحتاج خود و پوشاک استفاده میکنند، اگر بتوانیم پوشاک عفیفانه ایرانی اسلامی را در این فضا معرفی کنیم قطعا تاثیرگذار است.
وی افزود: این موضوع به دلیل قطع واسطهگری در کاهش قیمت نیز اثر دارد. چرا که قیمتها در زنجیره واسطهگری بالاتر میروند.
اسماعیلی تصریح کرد: قطعا فضای مجازی تاثیر مهمی در چرخه عرضه پوشاک ایرانی اسلامی و عفیفانه به عموم مردم دارد.
وی خاطر نشان کرد: من به همکارانمان در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نیز گفتهام که زیست بومها را در خدمت توسعه فضای عرضه لباس عفیفانه بیاورند.
وی گفت: ما الان در موضوع مد و پوشاک ایرانی اسلامی چند مسئله داریم یکی از آنها موضوع عرضه است و برای حل مسائل عرضه باید از طریق درگاههای خوب در فضای مجازی اقدام کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت فعالیت ویژنهای پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی تصریح کرد: در حال حاضر این ویژندها عرضه مناسبی در فضای مجازی ندارند به این دلیل که در جامعه نتیجه فعالیت آنان خیلی دیده نمیشود. وقتی روزی برسد که ما پوشاک ایرانی اسلامی را در جامعه به عنوان پوشاک قالب ببینیم، آن روز یعنی عملکرد ویژندهای تولید مد و پوشاک ایرانی اسلامی موفقیتآمیز بوده است.