خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بین‌المللی «۲۴ ساعت» برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی «۲۴ ساعت»  برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۱۷۳۱۹۷

نمایشگاه بین‌المللی پروژه ۲۴ ساعت، با نمایش آثاری از هنرمندان برجسته‌ای از سرتاسر جهان در گالری ایده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه بین‌المللی پروژه «۲۴ ساعت»، با نمایش آثاری از هنرمندان برجسته‌ای از سرتاسر جهان، جمعه این هفته در گالری ایده برگزار می‌شود.

پروژه «۲۴ ساعت»، با هدف مستندسازی بشریت و احساسات انسانی در یک روز مشخص و بالا بردن آگاهی درباره مشکلات جهانی و ایجاد تغییرات مثبت در دنیا با حمایت خیریه‌ها آغاز به کار کرده و امروز در فضای هنر عکاسی در جهان بسیار شناخته شده است. تاکنون بیش از ۱۹۲۰۰ نفر از ۸۲۶ شهر از ۱۰۰ کشور در این پروژه شرکت کرده‌اند و ۲۶ نمایشگاه در کشورهای مختلف برپا شده است. 

در نمایشگاه بین‌المللی پروژه ۲۴ ساعت در گالری ایده، قرار است آثار ۶۰ هنرمندی که به مرحله نهایی این رویداد بین‌المللی راه یافته‌اند مورد بازدید عموم قرار گیرد. هیئت داوران پروژه «۲۴ ساعت» را علی قلم‌سیاه، راگو رای، کیارنگ علایی، آوانی رای، فرهود نصیری، رنزو گرانده، الخاندرو مارتینز، فلور لوپز و ناتالی سایاگو تشکیل می‌دهند. سفیران پروژه ۲۴ ساعت در تهران، سارا هاشمی و محمدمهدی ملک هستند و رئیس سفیران این پروژه فرهود نصیری بوده است. 

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه پروژه ۲۴ ساعت، از روز جمعه ۳ دی تا ۱۵دی ۱۴۰۰ هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به گالری ایده به آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز