«پیوست رسانهای» روانه بازار شد
کتاب «پیوست رسانهای» نوشته حمید ضیاییپرور توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
به گزارش ایلنا، کتاب «پیوست رسانهای» نوشته حمید ضیاییپرور در ۱۸۰صفحه و در پنج فصل منتشر شد.
این کتاب که میتواند راهنمایی مناسب برای کارشناسان بخشهای مختلف رسانهای، روابطعمومی، مشاوران رسانهای، فرهنگی و اجتماعی باشد، در پنج فصل شامل کلیات، فعالیتهای رسانهای، استایل بوک رسانهای و سیاست رسانهای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانهای و مصادیق پیوست رسانهای در ۱۸۰صفحه منتشر شد.
پیوسترسانهای، سندی است که به منظور پوششخبری، اطلاعرسانی و اقناع افکارعمومی درباره اقدامات و طرحهای مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابطعمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی میشود.
این سند شامل برنامه با طرح فعالیتها، تولید محتوا، ارایه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمانبندی و اولویتبندی هر فعالیت رسانهای است. هدف از تدوین و اجرای پیوسترسانهای، اطلاعرسانی درباره اقدامات و طرحها و ارتباط تعاملی و اقناع افکار عمومی است.
این اولین بار است که در ایران کتابی با محوریت پیوست رسانهای منتشر میشود.
نویسنده این کتاب، دارای ۲۱ سال تجربه روزنامهنگاری در کشور و ۷ سال تجربه فعالیت و مدیریت در حوزه روابطعمومی و مدیریت اجرایی در دستگاههایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است.
کتاب «پیوست رسانهای» در قطع رقعی و در ۱۸۰ صفحه توسط انتشارات سیمایشرق، ناشر تخصصی حوزه ارتباطات، روابطعمومی و رسانه به بازار عرضه شده است.
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرندیا از طریق سایت دیجیکالا آن را تهیه کنند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتابهای خود را به صورت الکترونیکی از پلتفرمهای کتابخوان فراهم کرده است.