خبرگزاری کار ایران

مسابقه‌ای که مخاطب را یاد صمیمیت دهه ۶۰ و ۷۰ می‌اندازد

مسابقه‌ای که مخاطب را یاد صمیمیت دهه ۶۰ و ۷۰ می‌اندازد
کد خبر : ۱۰۵۸۶۰۰

ایزد مهرآفرین معتقد است فضای مسابقه تلویزیونی «ایران» مخاطب را یاد صمیمیت دهه ۶۰ و ۷۰ می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «ایزد مهرآفرین» در یادداشتی به مسابقه تلویزیونی «ایران» نگاهی داشته و آن را نمایش اصالت ایران خوانده است.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«این روزها فصل ویژه نوروزی مسابقه تلویزیونی «ایران» از شبکه اول سیما در حال پخش است؛ برنامه‌ای که بر خلاف مسابقات اخیر تلویزیون کم‌خرج‌تر و بدون جنجال به مسیرش ادامه می‌دهد. اجرای سعید شیخ‌زاده با سابقه چندین ساله در زمینه اجرا و دوبله قابل تأمل است و می‌تواند به درستی لحظه را مدیریت کند و ریتم برنامه را نیز بالا نگه دارد.

فضای مسابقه مخاطب را به یاد صمیمیت دهه ۶۰ و ۷۰ می‌اندازد؛ بدون تجمل آن‌چنانی و کاملا هدفمند و بی‌آلایش. گروه‌های شرکت‌کننده با فرهنگ‌های مختلف در فضای خانوادگی و دوستانه برای رقابت می‌آیند.

شرکت‌کنندگان این مسابقه از تمام نقاط ایران هستند و در مقاطع مختلف برنامه اطلاعات مفیدی را از تاریخچه شهرشان، مناطق دیدنی و ویژه منحصر به فرد زیستگاه‌شان به مخاطب عرضه می‌کنند.

سوالات برنامه نیز به گونه‌ای طراحی شده که هم بخش سرگرمی را با خود به همراه دارد و هم باعث بالا رفتن اطلاعات عمومی مخاطب می‌شود. مسابقه «ایران» با المان‌های وطنی و ساختار موجز خود سعی دارد تا شناسنامه‌ای از یک مسابقه ایرانی برای هم‌وطنانش باشد که باید آن را به فال نیک گرفت.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز