خبرگزاری کار ایران

حمایت از عملیات صادق ۲ ادامه دارد؛

گنبد آهنین رسوا شد و کاری از آنها ساخته نبود!

گنبد آهنین رسوا شد و کاری از آنها ساخته نبود!
کد خبر : ۱۵۳۷۵۵۲

بلافاصله پس از عملیات موشکی ایران، شخصیت‌ها، مسئولان، رسانه‌ها و مردم در ایران و خارج از ایران، نسبت به اقدام ایران در حمله به رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند. آیت‌الله جوادی آملی و نوری همدانی از این اقدام استقبال کرده و آن را رسوایی برای رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین ساعات شب گذشته ایران از عملیات وعده‌ی صادق ۲ رونمایی کرد. این حمله با هماهنگی کامل ستاد نیروهای مسلح کشور و در پی ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهانش در لبنان انجام شد.

بلافاصله پس از عملیات موشکی ایران که با رمز یا رسول الله (صلی الله علیه و آله) انجام شد، شخصیت‌ها، مسئولان، رسانه‌ها و مردم در ایران و خارج از ایران، نسبت به اقدام ایران واکنش نشان دادند. صفحه رهبر انقلاب اسلامی در شبکه ایکس، با انتشار آیه «‌نَصرٌ مِنَ الله و فَتحٌ قرِیب…» ‬عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. مردم در شهرهای مختلف ایران به خیابان آمده در روی پشت‌بام‌ها فریاد الله‌اکبر سردادند. در فلسطین، لبنان، اردن و عراق و بسیاری دیگر از کشورها؛ مردم با ابراز خوشحالی، برای نابودی اسرائیل دعا کردند. در آن سوی ماجرا اما آمریکا و غرب، ایران را تهدید کرده و از رژیم صهیونیستی حمایت کردند!

ادامه‌ی اظهارنظرها به عملیات موشکی ایران هنوز ادامه دارد.

گنبد آهنین رسوا شد و کاری از آنها ساخته نبود!

حضرت آیت الله جوادی آملی از حمله ایران به اسرائیل به شدت استقبال کرد و آن را تیر غیبی عنوان کرد که از هر طرف آمد، گنبد آهنین را رسوا کرده و کاری از آنها ساخته نبود!

آیت الله جوادی آملی در ابتدای جلسه درس امروز خود با اشاره به حمله موشکی وعده صادق بیان داشتند: امیدواریم این عنایت الهی که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع انجام دادند، این صهیونیست بین الملل و خائن را سر جای خود بنشاند.

ایشان اظهار داشتند: این ایام اخبار تلخ و شیرین فراوان بود، شهادت سید جلیل القدر و بزرگوار و رهبر حزب عزیز و شریف لبنان نگرانی همه را فراهم کرد و داغی بود بر دل همه ما، گرچه حشر ایشان با اولیای الهی و شهدای کربلاست و زحمات ایشان، خدمات ایشان، کوشش‌های ایشان، رهبری‌های ایشان در نامه اعمالشان ثبت خواهد شد و با انبیا و اولیای الهی محشورند.

ایشان سپس با اشاره به حمله موشکی وعده صادق که شب گذشته توسط عزیزان سپاه و ارتش انجام شد، اظهار داشتند: «بنازیم دستی که انگور چید * مریزاد پایی که در هم فشرد» این عنایت الهی است که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع را موفق کرده است، این صهیونیست بین الملل و خائن را سر جای خود بنشانند، آن‌ها حتی فرصت نکردند که از گنبد آهنی‌شان استفاده کنند! تیر غیبی که از هر طرف آمد، این گنبد را رسوا کرده و کاری از اینها ساخته نبود!

ایشان ادامه دادند: این عنایت الهی بود که به برکت خون این سید جلیل القدر نصیب عزیزان ارتشی ما، دفاعی ما، سپاهی ما و همه ملت ایران اسلامی شد. امیدوارم ذات اقدس الهی به فرد فرد اینها و به فرد فرد شما بزرگوارانی که رهبری این جمعیت را به عهده دارید، و دعا برای جمعیت می‌کنید، به همه شما و به ایشان خیر و سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند، و این خطر کسانی که از صدر اسلام مزاحم اسلام و مسلمان بودند از خیبر و بعد از خیبر، خداوند اینها را سر جای خودشون بنشاند و امیدواریم که همه اینها مشمول عنایت ویژه صاحب اصیل و اصلی یعنی وجود مبارک حضرت ولی عصر (عج) باشد، وقتی آن حضرت عنایت بکند، همه این عزیزان راضی خواهند بود.

به هرگونه تجاوز مجددی پاسخ محکمتر از قبل دهید

حضرت آیت الله نوری همدانی نیز به نیروهای مسلح کشورمان توصیه کردند که به هرگونه تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک ایران پاسخ محکمتر از قبل دهید.

 آیت الله نوری همدانی در پیام خود از حمله موشکی نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حملات گسترده نیروهای مسلح در شب گذشته برای دفاع از حقوق مشروع خود و پاسخ به تجاوزات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست موجب تقویت جبهه مقاومت و شادی دل ملت ایران گردید و عزّت نیروهای مسلح ما خصوصاً هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایان‌تر شد.

اینجانب ضمن قدردانی از همه عزیزانی که در عملیات مقتدرانه شب گذشته نقش داشته‌اند، تاکید می‌کنم به هر گونه تجاوز مجدد از طرف رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی پاسخ محکم‌تر از قبل داده شود.

از پروردگار متعال توفیق همگان را مسئلت می‌نمایم.

«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز