خبرگزاری کار ایران

موسوی در نطق میان دستور:

معادله جنگ بسیار روشن است؛ نزنیم، می‌خوریم!

معادله جنگ بسیار روشن است؛ نزنیم، می‌خوریم!
کد خبر : ۱۵۳۵۸۸۶

نماینده مردم «لامرد» در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معادله جنگ بسیار روشن است؛ نزنیم، می‌خوریم! گفت: بدیهیست البته در این بین به بازوان پرتوان غیورمردانمان در نیروهای مسلح و سلحشورانمان در جبهه مقاومت اعتقاد راسخ داشته و تردید نداریم که جبهه حق پیروز نهایی میدان خواهد بود و دشمن صهیونیستی ضربه سخت و بازدارنده را از سوی نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.

به گزارش ایلنا، سید موسی موسوی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، گفت: با قلبی آکنده از خشم و غم شهادت سید مقاومت، فرمانده رشید اسلام، حضرت سید حسن نصرالله را به محضر شریف امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و آحاد آزادگان جهان و تمام سلحشوران جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: باند تبهکار، خون آشام و وحشی صهیونیستی در حالی به این عملیات جنایتکارانه دست زد که دستور شلیک از قلب نیویورک صادر شد و هر روز شاهدیم با پیشرفته‌ترین تسلیحات امریکایی زنان و کودکان بی‌گناه به خاک و خون کشیده می‌شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عجیب آن است با وجود این شرایطی، هنوز عده‌ای خوش باور،تصور می‌کنند با این دشمنان قسم خورده می‌توان صلح و سازش کرد، هرچند تجربه نشان داده درخت تنومند جبهه مقاومت بسیار مستحکم‌تر از آن است که شهادت فرماندهان در آن خللی ایجاد کند. به فضل الهی تا ریشه کردن غده سرطانی، آزادگان جهان سر از پای نخواهند نشست. با این حال باید پاسخی برای این سوال مهم یافت که چرا سگ هار صهیونیستی هر روز جلوتر آمده و وقیحانه و گستاخانه فرماندهان ارشد جبهه مقاومت را به شهادت می‌رساند

موسوی ادامه داد: آیا به راستی اگر خون پاک سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از آنگونه شایسته بود گرفته می‌شد و سران این رژیم منحوس هدف قرار می‌گرفتند دشمن به خود اجازه می‌داد جوخه ترور را ادامه دهد؟ رهبر حکیم انقلاب اسلامی که همان ایام دستورانتقام سخت را صادر فرمودند پس از حمله موشکی پاسداران رشید اسلام به پایگاه عین الاسد، از این اقدام عزیزان ما در نیروهای مسلح تشکر کردند و آن روز را یوم الله نامیدند، اما فرمودند این تنها یک سیلی بود. منطق عقلانی و قرآنی هم به ما می‌گوید، انتقام باید همسط باشد تا نقش بازدارندگی ایفا کند. اما متاسفانه انتقام سخت از خون حاج قاسم در چرخه روزگار به ورطه فراموشی سپرده شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گام بعد، میهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه را در قلب ام القرای جهان اسلام مورد هدف قرار دادند؛ این بار هم فرمانده کل قوا در پیام معنادار خود از کلمه خونخواهی استفاده کرده و ضمن تاکید بر ضرورت مجازات رژیم صهیونیستی، فرمودند: ما در این حادثه تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد،خونخواهی شهید هنیه را وظیفه خود می دانیم، اما مجددا برخی سیاسیون تشکیک کرده و بهانه اورده و می آورند که نباید در تله جنگ بیافتیم.عجیب اینکه صحنه روشن مبارزه را نمی‌بینند و در حالی از تله جنگ سخن می‌گویند که ما درست در وسط جنگ هستیم و دشمن از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است.

وی ادامه داد: همچنین رهبر مجاهد، مجتهد و فاضل ما که خود مفسر قرآن است، بار دیگر هشدار داده و با تاسی آیات کلام الله مجید؛ فرمودند: عقب نشینی غضب الهی را به دنبال خواهد داشت.اما باز هم تعلل کردیم و در نتیجه دشمن خبیث صهیونیستی که آستانه تحمل ما را سنجیده بود، پله پله از خطوط قرمز عبور و این بار دبیرکل حزب‌الله لبنان را مورد هدف قرار داد. امروز باید به صراحت هشدار دهم چنانچه باز هم در انتقام دشمنان اسلام و مسلمین تعلل کنیم باید خدای ناکرده منتظر اتفاقات ناگوار و سخت تری باشیم.

وی تصریح کرد: عزیزان من معادله جنگ بسیار روشن است؛ نزنیم، می‌خوریم! بدیهیست البته در این بین به بازوان پرتوان غیورمردانمان در نیروهای مسلح و سلحشورانمان در جبهه مقاومت اعتقاد راسخ داشته و تردید نداریم که جبهه حق پیروز نهایی میدان خواهد بود و دشمن صهیونیستی ضربه سخت و بازدارنده را از سوی نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.

موسوی در ادامه با اشاره به مسائل خوزه انتخابیه خود بیان کرد: با دمای بالای ۵۰ درجه در تابستانی که گذشت روزانه ۳ الی ۴ بار و هر بار به مدت یک و نیم ساعت لامرد و مرد شاهد قطعی برق بود. در همین راستا در مهر و آبان هنوز در آن منطقه، دما بالای ۴۸ و ۴۷ درجه است و باز هم شاهدیم که قطعی برق چند روزی است که تکرار شده است. همچنین شهر جدید ۵۴ هزار نفری تابناک که سالهاست تمامی سیر اداری و اجرایی آن  طی شده و مصوب گردیده است در خصوص آماده سازی آن متاسفانه وزارت راه تعلل می‌کند.از این رو به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم که این موضوع را در اولویت قرار داده و آماده سازی این شهرک و شهر جدید را در برنامه کاری خود قرار دهد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به بیان نکته ای به رئیس جمهور بیان کرد:  خواهشمندیم رئیس جمهور عمدتاً به مباحث سیاسی توجه نکرده و به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنایت خاصی داشته باشند و بتوانند گره از پای مردم باز کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز