خبرگزاری کار ایران

هاشمی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور:

سوابق مومنی تلفیقی از ویژگی‌های مرتبط با کارویژه‌های وزارت کشور است

سوابق مومنی تلفیقی از ویژگی‌های مرتبط با کارویژه‌های وزارت کشور است
کد خبر : ۱۵۲۰۱۸۳

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: مومنی در تمامی این ویژگی‌هایی که رهبر انقلاب برای وزرا به آن اشاره کردند سرآمد است.ز

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در تیر ماه ۱۴۰۳ و در دیدار با نمایندگان ملاک‌های مهم در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی را بیان کردند؛ ایشان درخصوص ویژگی‌ها و معیارهای ضروری برای وزرا و مسئولین تأکید کردند کسی را باید میدان دار کرد که امین، صادق، متدین و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد و به واقع دکتر مومنی در تمامی این ویژگی‌ها که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند سرآمد است. نگاهی به سوابق ایشان بیانگر تدین و اعتقاد واقعی به نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بیرجند و درمیان و خوسف در مجلس تصریح کرد: سوابق ایشان تلفیقی است از ویژگی‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی. تجربه و نگاه فرهنگی در راستای کارویژه‌های وزارت کشور و بیانگر تلفیق نگاه سیاسی، عمرانی و امنیتی با رویکردی اجتماعی و فرهنگی است. همچنین رویکرد اقناعی و مشارکتی ایشان با رویکرد تعاملی اقناعی به موضوعاتی و مسائل که قطعاً در دوران وزارت می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی افزود: فراموش نشود وزارت کشور به لحاظ سیاسی و اداری در جایگاهی قرار گرفته است که با بسیاری از گروه‌های سیاسی، جریانات، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و سیاسی در ارتباط و هماهنگی است و دکتر مومنی همیشه تأکیدی خاص بر هم‌افزایی و همکاری برای پیشبرد امور مختلف داشته و دارد و تجربه و سوابق مدیریتی ایشان درخشان و پربار بوده است و مدیریت تصادفات و کاهش آنها و کاهش تلفات رانندگی زمانی که ایشان رئیس پلیس راهور بودند در کارنامه‌شان می‌درخشد، همین طور سابق درخشان رئیس پلیس کشور، دبیر ستاد کل مبارزه با مواد مخدر و سایر مسئولیت‌ها نشان‌دهنده توان اجرایی ایشان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز