خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند:

بازنشستگان سرمایه ارزشمند و شناسنامه فرهنگ و تمدن کشور هستند

بازنشستگان سرمایه ارزشمند و شناسنامه فرهنگ و تمدن کشور هستند
کد خبر : ۱۴۵۱۸۰۲

امیر سرتیپ دوم خلبان ظهوریان در جمع وابستگان (پیشکسوتان) نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه جامعه بازنشستگان یک سرمایه ارزشمند و نماد و شناسنامه فرهنگ و تمدن کشور هستند اظهارکرد: حضور پرشور مردم از جمله بازنشستگان و پیشکسوتان در انتخابات، باعث امنیت و اقتدار کشور عزیزمان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان امیدرضا ظهوریان، فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند در آیین تکریم و تقدیر از وابستگان (بازنشستگان) و پیشکسوتان نیروی هوایی در استان خراسان جنوبی که با حضور رئیس کانون بازنشستگان ارتش و دیگر مسئولان در استان برگزار شد، گفت: بازنشستگی مرحله‌ای از زندگی است که دیر یا زود تمامی افراد جامعه وارد آن می‌شوند که متناسب با آن باید برای خود برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان، تکریم انسانیت و احترام گذاشتن به تجارب عملی نسل‎های گذشته است که این تجارب باید چراغ راه آینده گان قرار گیرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند افزود: اگر مسئولان و افراد بازنشسته برنامه‌ای برای رویایی با این دوران نداشته باشند، احساس پوچی خواهند کرد و مشکلات زندگی در این دوران آنها را با چالش‌های متعدد روبرو خواهد کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات پیش رو با بیان اینکه جامعه بازنشستگان یک سرمایه ارزشمند و نماد و شناسنامه فرهنگ و تمدن کشور هستند، اظهار کرد: حضور پرشور مردم از جمله بازنشستگان و پیشکسوتان در انتخابات، باعث امنیت و اقتدار کشور عزیزمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز هر فردی که می داند سخنش تاثیرگذار است، باید در خصوص تبیین و روشنگری در زمینه انتخابات احساس وظیفه کند، تصریح کرد: تضعیف انتخابات، خوشایند دشمنان این نظام است که نتیجه آن تضعیف جبهه انقلاب و تقویت جبهه دشمن است و همه ما از جمله بزرگان و پیشکسوتان باید در راستای تبیین اهمیت انتخابات تلاش مضاعف داشته باشیم.

 در پایان این مراسم از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش در خراسان جنوبی تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز