خبرگزاری کار ایران

قالیباف در جلسه مشترک با دولت:

اختلاف بین قوا، هرگز در جبهه انقلاب اتفاق نخواهد افتاد

اختلاف بین قوا، هرگز در جبهه انقلاب اتفاق نخواهد افتاد
کد خبر : ۱۴۲۴۸۶۶

رئیس مجلس گفت: حتما کسانی هستند که دوست داشته باشند اختلاف سلیقه کارشناسی و بحث و تبادل‌نظر را تبدیل به اختلاف بین قوا کنند، هرگز در جبهه انقلاب این اتفاق نخواهد افتاد و از این اتفاق جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر قالیباف در جلسه مشترک مجلس و دولت پس سخنان رئیس‌جمهور در صحن گفت: انصافا یکی از ویژگی‌های این دولت این است که در موقعیت‌های مختلف حضور پیدا کرده است. امروز همدلی و همکاری بین دولت و مجلس یک ضروت و وظیفه است و این خواست حضرت آقا برای رفع مشکلات است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتما کسانی هستند که دوست داشته باشند اختلاف سلیقه کارشناسی و بحث و تبادل‌نظر را تبدیل به اختلاف بین قوا کنند، هرگز در جبهه انقلاب این اتفاق نخواهد افتاد و از این اتفاق جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: این نشست در یک مقطع زمانی خاص شکل گرفته است، یاد مجلس و شهید مدرس به جا و حتمی است، ولی ما از جهت بین‌المللی با یک فاجعه بزرگ جهانی از جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی روبه رو هستیم و وظیفه ما خطیر  است.

قالیباف گفت: نهایی شدن برنامه مراحل پایانی خود را طی می‌کند و همین طور که از ابتدای لایحه تا انتها مباحث نظری بود امروز بدانیم اول کار هستیم، دولت و رئیس‌جمهور لایحه اولین سال برنامه را تقدیم مجلس کرده است. امروز مهم فقط اداره کردن کشور نیست باید تحول هم ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: یک راه محقق شدن برنامه این است که آن را میثاق خودمان کنیم. ما نیازمند منابع لازم هستیم و این فعالیت‌ها منابع می‌خواهد، مجلس و دولت باید با هم همکاری کنند، نباید دست در جیب مردم کنیم، کما این که این کار را می‌توانستند انجام دهند و نکردند. من باهمه تجربه‌ام می‌گویم باید این برنامه‌ را میثاق خودمان بدانیم من مطمئنم انقدر منابع در کشور وجود دارد که برای تامین منابع مشکل نخواهیم داشت و با این برنامه ۵ ساله یک افق روشن خواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز