خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان:

هویت محوری یعنی بازگشت به مردم

هویت محوری یعنی بازگشت به مردم
کد خبر : ۱۴۲۹۸۹۰

ایده‌ها و فضا های زیادی برای عرضه هنر هنرمندان در کشور وجود دارد

مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان، با بیان اینکه هویت محوری یعنی بازگشت به مردم، ادامه داد: رسانه در کنار، برای و با مردم معنا پیدا می کند و به وجود می آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان، با حضور معاون امور استانهای رسانه ملی، محمد جلیل آل امین، با شاره به اهمیت بازنمایی هنر هنرمندان در صدا وسیما، اظهار داشت: امید است در کنار  مردم استان زنجان و دوستداران اسلام و ارزشهای اسلامی بتوانیم برای مردم جامعه انجام وظیفه بکنیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان، با اشاره به اینکه در صدد استفاده از تجربیات برای بازنمایی تولیدات مردمی هستیم، ادامه داد: گاهی باید در بازنمایی هنر هنرمندان و مردم تجربه به دست بیاوریم و به مردم هم برای تجربه فرصت داده شود.

آل امین، با اشاره به اهمیت مشارکت با مردم و مخاطبین در رسانه ها بویژه در رسانه ملی، تاکید کرد: یکی از الویت ها نظر خواستن، مشورت و مشارکت دادن مردم در این راستا خواهد بود.

وی، گرفتن آرای مردمی و کنش و، واکنش مردم را در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: ایده ها و فضا های زیادی برای عرضه هنر هنرمندان در کشور وجود دارد.

مدیر کل صدا و سیمای استان، فضای موجود در استان را فضای مناسب در راستای خدمت به مردم استان و کشور عنوان کرد و گفت: هم افزایی سایر رسانه ها و تشکیل اتاق فکر رسانه ای در استان برای همراهی مهم خواهد بود.

آل امین، با بیان اینکه رسانه ها برای یک ملت و مخاطب در کشور تلاش می کنند، تاکید کرد: رسانه ها دارای عملیات مشترک هستند.

وی، بکار گیری منطق و پرهیز از هیجان و احساسات را  یکی از اصول در حوزه خبر برشمرد و گفت: وجود چار چوب های اخلاقی در حوزه رسانه ضروری است.

 این مسئول در استان، با بیان اینکه برای بازگویی، نمایش و ارائه عملکرد دستاوردهای دستگاهها اجرایی استان به میدان آمده ایم تا در کنار آنها باشیم، تصریح کرد: دوری از بازنمایی عملکرد در جلسات بدون خروجی و بدون نتیجه الویت ما خواهد بود.

آل امین، با اشاره به اهمیت رعایت مسائل زیست محیطی، در حوزه اطلاع رسانی، گفت: نباید تولیدات خالی از ارزشهای در حوزه های مختلف باشد.

به گزارش ایلنا، محمد جلیل آل امین در سنوات گذشته مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بود که با تودیع محسن لطیفی وی به سمت مدیر کلی صدا و سیما معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز